خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سرزمین های اشغالی جغرافیای عملیات گردان های مقاومت است

سردار آتانی در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز تفکر نیل تا فرات به محاق رفته و دیوار بلندی با دستان صهیونیست ها به دور خودشان کشیدیم و جغرافیای عملیات نیروهای مقاومت در قلب تل آویو است.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۰۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

قزوین_سردار ستمعلی رفیعی آتانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: اولین راهپیمایی روز قدس است که بعد از کرونا و بعد از شهید راه قدس سردار شهید سلیمانی به همراه ملت های دنیا برگزار می شود.

وی افزود:سرزمین فلسطین در اشغال این رژیم جعلی قرار دارد و هر روز که می گذرد کوتاهی عمر این رژیم منحوس را بیشتر می بینیم و تعبیر مقام معظم رهبری بر این مبناست که رژیم منحوس اسراییل ۲۵سال دیگر را نخواهد دید و امروز حصار امنیتی این رژیم شکسته شد و در قلب تل آویو عملیات انجام شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ۷۴سال است که فلسطین در چنگال این رژیم نامشروع که مولود خیانت ابرقدرت ها به جهان اسلام است اسیر شده و در نبرد ۱۱ روزه غزه که سیلی سختی را دریافت کرد این نوید به جهان داده شد که به زودی پایان عمر رژیم منحوس اسرائیل را مشاهده خواهیم کرد.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: آن چیزی که امروز دنیای اسلام و آزادیخواهان دنیا را گرد هم آورده این است که در وحدت و برادری با هم هستیم تا بتوانیم برای سیلی نهایی به این مولود نامشروع قدرت های پوشالی در جبهه واحد مقاومت عمل کنیم تا قبله اول مسلمانان را آزاد کنیم و دستان ما امروز پرتر از همه ادوار گذشته است.

وی اتحاد و انسجام دنیای اسلام و مقاومت را از عنایات خدا بر شمرد و اظهار کرد: با شهدای مقاومت از سید عباس موسوی گرفته تا عماد مغنیه، فتحی شقاقی، ابومهدی مهندس، سردار دلها، همه خون های جهان اسلام در یک بستر جاریست و آن هم حرکت به سمت نابودی اسراییل است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان با اشاره به تهدید مسئولان رژیم جعلی اسراییل گفت: اسراییل کوچکتر از آن است که بتواند ملت بزرگ ایران و گردان های مقاومت در فلسطین را تهدید کند و اسراییل منظر ضربات نهایی از طرف مقاومت است.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار