جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:

روز قدس، روز مبارزه به استکبار جهانی است/ با حمایت ملت ایران، امروز سنگ بچه های فلسطین تبدیل به موشک شده است

جانشین نماینده ولی فقيه در سپاه گفت : روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و همه مستکبرین جهان است، آرمان ما نسبت‌ به مردم فلسطین آرمان دینی و مبارزه با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۸۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج،جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز(۹ اردیبهشت) در جمع مردم و راهپیمایان ایلامی در روز جهانی قدس در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: از زمانی که اشغالگران با طرح های انگلیسی و آمریکایی، ملت فلسطین در به در کردند از خانه و کاشنه خود بیرون کردند نزدیک به ۷۵ سال می گذرد.
 حجت الاسلام و المسلمین حسین طبیبی فرداظهار کرد: طرح دشمن این بود که موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود، رژیم های استکباری و مرتجعان منطقه با به رسمیت شناختن اسرائیل اسباب تثبیت این رژیم را فراهم کردند اما به برکت امام راحل ناگهان یک زلزله سیاسی عظیم در جهان اتفاق افتاد، آن زلزله به نام انقلاب اسلامی، تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی افزود: حضرت امام راحل جمعه آخر ماه مبارک را به‌عنوان روز قدس نام‌گذاری کرد، برخی ها در همان ابتدا مدعی بودند که با نام گذاشتن یک روز نمی‌شود فلسطین را زنده نگه داشت، اما امروز بعد از گذشت  چهل و سه سال از انقلاب اسلامی نه‌تنها جریانی انقلابی فلسطینی از بین نرفت بلکه امروز آنچنان در گستره دنیا بحث فلسطین به‌عنوان شعار ملت فلسطین و ملت‌های مظلوم و ملت‌های خواهان آزادی در دنیا از زبان شان بلند می‌شود در همه دنیا طنین‌انداز شده‌است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز قصه فلسطین نه تنها نمرده است بلکه به فرمایش مقام‌معظم رهبری فلسطین زنده است، فلسطین امروز در چهارگوشه دنیا حامی دارد و پشتیبانی می‌شود، رژیمی را که اسراییل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین جاسازی کرده چنان در تبلیغات بین‌المللی و شبکه صهیونیستی تبلیغاتی دنیا چنان قوی  و قدرتمند جلوه داده شد، در برابر حزب‌الله لبنان با آبروریزی و شکست،  دست‌ ها را بالا کرد و تسلیم شد.

حجت الاسلام طبیبی فرد: رژیم صهیونیستی جنگ بیست و دو روزه را راه انداخت، اما درمقابل مردم مظلوم غزه، که کمتر از یک درصد جمعیت جغرافیایی جهان معاصر را تشکیل می دهد و مظلومانه زندگی می‌کنند، در مقابل آن‌ها هم نتوانستند ایستادگی کنند، بیست و دو روز بمباران کردند اما موفق نشدند، مجبور به تنظیم سند هشت روزه شدند، جنگ دیگری را به راه انداختند، مجبور شد دست بالا بگیرد.

وی گفت: چه اتفاقی افتاد چه پیش‌آمد که امروز ارتشی که همه دنیا تبلیغ می‌کردند که سومین ارتش قدرتمند دنیا است، در مقابل در برابر شمع حزب الله لبنان ضعیف و و اظهار عجز می کند، حمایت از فلسطین در انقلاب اسلامی همراه با شروع انقلاب اسلامی است،  حضرت امام راحل در سال ۴۲ دو مرتبه در یک سخنرانی به رژیم صهیونیستی تاخت، آرمان ما نسبت‌به مردم فلسطین آرمان دینی است چرا که قدس قبله اول مسلمانان است و در کنارش هم نگاهی به مردم آزاده و آزاده خواهان جهان است.

  وی افزود: روز قدس تنها روز مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی و همه مستکبرین جهان است چرا که همه استکبار جهانی به عنوان پشتیبان رژیم غاصب صهیونیستی از این رژیم منحوس حمایت می کردند، مردم ایران اسلام و ملت‌های مسلمان در برابر رژیم صهیونیستی ایستادند، امروز تغییر معادله قدرت در سطح جهان به به‌وجودآمده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد:  امروز همان رژیم غاصب دیوارهایی با بتن‌آرمه به ارتفاع شش متر به بالا دور خودش کشیده‌است و با زبان بی‌زبانی فریاد می‌زند که زندانی برای خودمان درست کردیم، امروز فریاد ملت‌های آزاده، فریاد جوان‌های فلسطینی، فریاد جریان مقاومت و فریاد ملت ایران و فریاد رهبری ایران می‌گوید که رژیم صهیونیستی تا بیست سال آینده باید مضمحل شود و باید از بین برود و ازبین‌رفتنی است.

حجت الاسلام طبیبی فرد یادآور شد: امروز شما در داخل رژیم صهیونیستی نگاه کنید،حتی در داخل رژیم صهیونیستی به حالت احتضار درآمده‌اند، کابینه رژیم صهیونیستی به‌هم‌ریخته است، این وضع فعلی آن‌هاست و با یکدیگر درگیری‌ دارند، امروز در سرزمین های اشغالی و به قول خودشان دژ تسخیر ناپذیر خودشان، خواب ندارند.

وی بیان کرد: از یکی از مهره‌های کلیدی رژیم صهیونیستی سوال کردند، آن چیزی که شما از آن می‌ترسید و شما را ناراحت می کند چیست و او گفت که  اگر سه مسئله را بیان کنم، مساله اول و دم و سوم ما ایران است، چون می‌داند فکر و اندیشه‌ای که منتشر شده‌است به‌خاطر انقلابی که مردم به وجود آورده‌اند و حمایت کردند، امروز رژیم صهیونیستی خواب ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: برخی ها با موضوع بیست و پنج سال برای نابودی رژیم اسرائیل،یک مقدار با تردید با این قضیه برخورد کردند، اما در داخل رژیم الان این یک بحث، جدی است، ما پایه‌های کارمان براساس مبانی دینی شکل‌گرفته است.

وی افزود: حمایت‌های شما  مردم ایران و ایلام به مردم مظلوم و مبارزان قدرت می دهد، حمایت‌های شما سنگ بچه‌های فلسطینی را تبدیل به موشک می‌کند، حمایت‌های شما مقاومت ملت فلسطین را هر روز بیشتر می‌کند، هرچه دنیا می‌خواهد فلسطین را در خاموشی فرو ببرد، حمایت‌های شما هر روز فلسطین را زنده‌تر می‌کند، بیدارتر می‌کند.

حجت الاسلام طبیبی گفت: ما به همه رژیم‌های طرف‌دار حمایت‌کننده رژیم صهیونیستی می گوییم، هفتاد و پنج سال حمایت کرده‌اید، هفتاد و پنج سال از جنایت‌ها حمایت کردید، هفتاد و پنج سال برای نابودی ملت فلسطین  کمک کردید، امروز به برکت انقلاب اسلامی به هدایت‌های حضرت امام راحل و هدایت‌های مقام‌معظم رهبری، ملت‌های آزاد و جبهه مقاومت ملت فلسطین آن‌چنان بیدار  و هوشیار شده‌اند که به حول و قوه الهی، دست رژیم صهیونیستی را شکسته و او را از ریشه ریشه‌کن خواهند کرد.

وی با تقدیر از مردم استان ایلام برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: شما امروز عبادت دیگری رو انجام دادید و با حال‌ روزه، عبادت مضاعف انجام دادید و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردید، ان‌شاءالله به حول قوه الهی با همین حمایت‌ها و هدایت‌ها ما به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار