بیانیه اقشار مختلف بسیج استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز قدس

زنجان_همزمان با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان كه توسط امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است، اقشار مختلف بسیج استان زنجان بیانیه هایی صادر كردند.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۸۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ بیانیه‌های جداگانه‌ای از سوی اقشار مختلف بسیج استان زنجان صادر شده است.

 

بیانیه اقشار مختلف بسیج استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز قدس

**روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستکبرين

 

 

بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس آورده است:روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستکبرين جهان است، روزی که قدرت خداوند درگام‌هاي استوار مسلمانان روزه‌دار و درياي مواج وخروشان مردان و زنان آزاده  نمود مي‌يابد ، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حاميان  جنايتکارآن است.

 

 

امروزهمگی به برکت بیداری اسلامی ورهبری ایدوئولوژیکی نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد فروپاشی حامیان منطقه ای این رژیم هستیم وصدای فروپاشی و اضمحلال حامیان اصلی این رژیم ودر راس آنها آمریکا نیز به گوش می رسد وآثار شرکت درراهپیمایی روز قدس برنابودی اسرائیل وبه تبع آن نظام جهانی سلطه ، لزوم حضور را بیش از پیش روشن می سازد ؛ لذا ما دانش آموزان بسیجی سپاه انصارالمهدی (عج) یکبار ديگر ضمن تجديد عهد و پيمان با آرمان‌هاي بلند معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و با پيروي و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامي، امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام مي‌داریم كه با نهايت توان و تلاش خود در جهت تحقق اهداف نهضت جهاني اسلام خواهیم كوشيد وباحضور آگاهانه وگسترده، همراه با سیل خروشان مردم روزه دارو آزاده در سراسر جهان فریاد برائتمان را از متجاوزان پلید واشغالگران قدس اعلام داشته وبا وحدت و همدلی با حماسه سازان مظلوم فلسطین تا آزادی سرزمین های اشغالی پیمان خواهیم بست.

 

 

**حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه ای همگانی است

 

در بیانیه دانش آموزان عضو مجمع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان آمده است: جهانی شدن این روز مرهون درایت و بصیرت بنیان گذار انقلاب امام خمینی (ره)،مجاهدت های مخلصانه مقام معظم رهبری  ،همراهی ملت غیور و مسلمانان عدالت‌خواه و آزادی خواه جهان بوده و انشاءالله شاهد ثمرات این همروی ها و مجاهدات های مجدانه براساس وعده حتمی و قطعی خداوند متعال و با همت ملت قهرمان فلسطین در آینده ای نچندان دور خواهیم بود.

 

 

 در پایان قسم بر پیکر بی دست سردارمان،ما دانش آموزان بسیجی مکتب روح الله تا آخرین قطره خون و تا اخرین نفس می ایستیم در مقابل ظلم به مانند الگوی مقاومتمان اباعبدالله الحسین و همچون عمه شیعیان حضرت زینب (س) به مصادیق ظلم و شمرها و یزیدیان زمانه مان اجازه ادامه زورگویی بر مظلومان را نخواهیم داد و با حمایت از فلسطین و قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی،وحدت و انسجام اسلامی را مستحکم تر کرده  و خطاب به سازمان ها و نهاد هایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌نامند و برخلاف گفته شان عمل میکنند و همچون عروسک های خیمه شب بازی دستاویز استکبار جهانی اند میگوییم:ما هستیم و همچون سردارمان سنگ ها را به موشک مبدل کرده و خطاب به شمایی که هر روز شاهد قتل عام انسانهای بی گناه و بی دفاع هستید و چشم می‌بندید و سکوت میکنید میگوییم:خداوند عزوجل کفیل این مردم بوده اما شما همچون اربابانتان به زباله دان تاریخ روانه خواهید شد و به امید حق عامل به درک واصل شدن شما مزدوران خواهیم بود.

 

 

**روز قدس تضعیف کننده پایه های لرزان رژیم جعلی صهیونیستی

 

 

 

 بسیج جامعه پزشکی استان زنجان نیز در بیانیه ای آورده است:خیزش بزرگ اسلامی، امروزه مسأله فلسطین را به مسأله‌ای فراتر از یک خاک و اقلیم جغرافیایی تبدیل نموده و به عنوان موضوع اول جهان اسلام در رأس امور کشورهای مسلمان و ملت‌های آزادیخواه جهان قرار داده و با وجود اقدام خیانتکارانه برخی کشورهای منطقه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سالیان اخیر، لکن فریادهای بلند «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» مسلمانان جهان در این روز به کابوس مستکبرین و اشغالگران مبدل شده و روز به روز بنیان سست و عنکبوتی آنان را به زوال و نابودی همیشگی نزدیک‌تر کرده است.

 

 

سازمان بسیج جامعه پزشکی زنجان با گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام می‌دارد، بسیجیان و جهادگران عرصه سلامت بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی این استان همراه و همگام با امت شهیدپرور و مسلمان ایران و جهان، هرگز مسأله فلسطین و آزادی مسجدالاقصی را مورد غفلت قرار نخواهند داد و در روز قدس امسال ضمن شرکت در مراسم راهپیمایی، با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود به ویژه حضور فعالانه در فضای مجازی و اهتزاز پرچم فلسطین و همچنین به آتش‌کشیدن پرچم ننگین اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار، پیام پایداری و ایستادگی همیشگی خود را بار دیگر به دشمنان و حامیان همیشگی‌شان نشان خواهند داد.

 

 

 

**روز قدس،روز اتحاد مسلمانان جهان

 

 

همچنین بسیج فرهنگیان استان زنجان در بیانیه‌ای آورده است:روز قدس، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان، روز مقاومت و روز استیفای حقوق مردم فلسطین است. در حقیقت روز قدس، نماد وحدت، عزت و کرامت جهان اسلام است و گراميداشت اين روز، ضرورتي ديني، عقلي و سياسي است.

 

 

 رژیم سفاک کودک کش صهیونیستی، قتل‌عام مردان، زنان و کودکان مسلمان را به‌عنوان هدف راهبردی برای تقویت روحیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی و به فراموشی سپردن شکست‌های تاریخی و تحقیرآمیزشان همواره در دستور کار خود قرار است؛ اما هرچه بیشتر برای جبران شکست‌هایشان تلاش کرده‌اند بیش‌ازپیش در باتلاق ذلت فرو می‌روند؛ اما در مقابل، عزم مردم مظلوم فلسطین و پشتیبانان مقاومت اسلامی برای مقابله با صهیونیست‌ها جزم شده است و با امید به وعده الهی و توکل به خداوند، نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهند زد. 

 

 

سازمان بسيج فرهنگیان استان زنجان ضمن لبيک مجدد به نداي ملکوتي امام راحل عظیم‌الشأن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و در جهت ادامه راه شهید بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی که نماد و سمبل راه مقاومت و مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی است، حمايت خود را از مقاومت اسلامي فلسطين تا آزادي کامل قدس شريف از چنگال اشغالگران صهيونيستي اعلام نموده و تمامي فرهنگیان بسیجی استان زنجان همگام با ساير مسلمانان جهان و اقشار ملت ايران وفاداری خود را نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبري عالی‌قدر حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌نماید. فرهنگیان بصیر و انقلابی دوشادوش سایر اقشار بار دیگر آمادگی همه‌جانبه خود در زمینه حمایت از مردم مظلوم فلسطین در فضای حقیقی و مجازی را به رخ جهانیان خواهند کشید و دشمنان را مأیوس‌تر و درمانده‌تر از هر زمان دیگر خواهند نمود. به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی کامل امت اسلام بر نظام سلطه را نظاره‌گر باشیم.

 

 

**تحقق تمدن نوین اسلامی از اهداف مجاهدان است

 

 

همچنین در بیانیه بسیج حقوقدانان استان زنجان آمده است:در گذر آخرین ایّام مبارک ماه صیام به آدینه‌ای رسیده ایم که روز جهانی قدس نام دارد؛ «قدس» سوّمین حرم شریف جهان اسلام و محل ظهور پیامبران الهی، اولین قبله مسلمانان و محلّ عروج پیامبر (ص) است.

 

 

ما سربازان ولایت در سنگر *بسیج حقوقدانان استان زنجان*  تا آزادی کامل قدس شریف، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فراموش نخواهیم کرد وبا شهید قدس سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی عهد و پیمان دوباره می بندیم در اطاعت از نایب بر حق حضرت اباصالح المهدی حضرت امام خامنه ای تا آخرین لحظه در حراست از آرمانهای انقلاب اسلامی و فلسطین  و نقشه راه ترسیمی امام و شهدا یک قدم کوتاه نیاییم.

 

 

دستاورد مهم شهادت سردار دلها این است که مجاهدان سرافراز کشور‌های اسلامی در محور مقاومت به نحوی می‌اندیشند که علاوه بر جهاد خالصانه برای رهایی ملت‌های خود از چنگال استبداد و استکبار از  آرمانی جهانی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی دفاع نمایند و وجه مشترک و مقدس یکایک آن‌ها آزادی قدس شریف و زوال رژیم صهیونیستی از جهان هستی است و همین آرمان خواب را از چشم آنان ربوده است.

 

 

 

**دعوت بسیج هنرمندان از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

 

 

در بیانیه بسیج هنرمندان استان زنجان آمده است:روز قدس یک روز جهانی است با یک پیام جهانی برای همه‌ی دنیا؛ که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود، حتی اگر بزرگترین و قدرتمند‌ترین دولت‌های جهان، حامیان ظلم باشند. موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع رهبر عزیزمان است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید قطع شود و ریشه کن گردد. 

 

 

ایران اسلامی، امروز هم مانند آغاز انقلاب با چالش‌های مستکبران روبرو است، اما با تفاوتی کاملا معنا دار؛ اگر آنروز چالش برسر کوتاه کردن دست عمال بیگانه یا تعطیلی سفارت رژیم صهیونیستی در تهران یا تسخیر لانه جاسوسی در تهران بود، امروز چالش بر سر حضور ایران مقتدر در مرز‌های رژیم صهیونیستی و برچیدن بساط نفوذ نامشروع آمریکا از منطقه غرب آسیا و حمایت جمهوری اسلامی از مجاهدان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی و دفاع از پرچم برافراشته حزب الله و مقاومت در سراسر این منطقه است.

 

 

ما هنرمندان بسیجی، با دل‌هایی سرشار از عطر ایمان، در حضوری پر شور و حماسی، یک بار دیگر به میراث‌داری امام خمینی (ره) و با پیروی از فرامین رهبر عزیزمان؛ هم صدا با همه‌ی آزادگان جهان، در تقابل حق و باطل، کنار مردم مظلوم فلسطین ، فریاد آزادی برای قدس سر می‌دهیم. و ثابت می‌کنیم؛ مسئله‌ی قدس، نه مسئله‌ی فلسطین که مسئله‌ی همه ی امت اسلامی‌ست.

 

 

**ایران اسلامی نماد مقابله با استکبار ستیزی است

 

همچنین در بیانیه بسیج جامعه زنجان آمده است:روز قدس ،یاد آور دفاع از فلسطین و مردم مظلوم آن است .روز قدس ، روز اتحاد جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین و مقابله با صهیونیسم بین الملل و پایان دادن به سکوت جامعه جهانی در برابر جنایت های اشغالگران قدس است .

 

 

اکنون پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، نظام مقدس انقلاب اسلامی به رهبری  حضرت آیت خامنه ای (مدظله العالی)، به عنوان نماد استکبار ستیزی و مبارزه در خط مقدم جبهه پیکار با استکبار جهانی به ویژه اسرائیل خون آشام و آمریکای جهانخوار شناخته می شود و فرزندان برومند ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عشق به مقام عظمای ولایت ، راه شهدای سربلند اسلام ، همچون سردار شهید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده و تا پای جان در پاسداری از آرمان والای انقلاب اسلامی و محو غده سرطانی صهیونیستی از صفحه گیتی ایستاده اند.

 

 ما ملت مسلمان ایران از سازمان ملل متحد و دیگر سازمانهای منادی حقوق بشر می خواهیم تا پاسخگوی آوارگی ، سرگردانی و دوری میلیونها فلسطینی از وطن شان باشند و در قبال ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی و حکومتهای دست نشانده در کشورهای مسلمان سکوت نکنند.

 

 

**روز قدس، بیانگر عمق دوراندیشی و هوشمندی پیر فرزانه انقلاب 

 

 

در بیانیه دفتر نهضت استادی بسیج استان زنجان نیز آمده است:گرامیداشت روز قدس، بیانگر عمق دوراندیشی و هوشمندی پیر فرزانه انقلاب است که اعتقاد به‌ ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم را نشان می‌دهد که ایشان فرمودند: «روز قدس، روز اسلام است». 

 

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان زنجان، ضمن دفاع از سیاست‌های اصولی و کلان جمهوری اسلامی ایران، همچون سال‌های گذشته، همگام با ملت قهرمان ایران، با مشت‌های گره‌خورده و صف‌های به هم فشرده، با حضور در هم‌آیی عظیم برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی، بر حمایت از مظلومان جهان، به‌ویژه پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین تأکید داشته و حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می‌دارد و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که «مسئلهٔ فلسطین از لحاظ اسلامی برای همهٔ مسلمانان از جمله برای ما یک مسئله اساسی و یک فریضه است»، با محکومیت منادیان دروغین حقوق بشر، از نسل‌کشی‌ها، غارت‌ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری‌های سفاکان صهیونیست و ارباب ایشان، آمریکای جنایتکار، اعلام انزجار کرده و ضمن دفاع از حقوق مسلم فلسطینیان مظلوم، فریاد خشم و خروش خود بر حقانیت مبارزات علیه هیمنه پوشالی استکبار صهیونیست جهانی را به گوش جهانیان می‌رساند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار