خبرهای داغ:
معاون اجرایی رییس جمهور؛

اختصاص ۲۵۰ میلیون یورو برای احداث نیروگاه کلاس «اف» در شهرستان بویین زهرا

معاون اجرایی رییس جمهور از اختصاص ۲۵۰ میلیون یورو برای احداث نیروگاه کلاس «اف» بویین زهرا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۱۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور در شورای اداری استان قزوین که شب گذشته به ریاست این اله سید ابراهیم رییسی و با حضور مسوولان استان در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد بیان کرد: ‌تمهیدات لازم برای سفری اثربخش برای استان مهیا گردید و همکاران ما در استان و نهاد ریاست جمهوری و حوزه معاونت اجرایی تلاش های زیادی به عمل آوردند تا نیازهای استان را در گام نخست شناسایی و طراحی و تامین اعتبار نمایند.

وی گفت: علاوه بر تلاش های کارشناسانه در سطح استان به صورت ملی اقدامات خوبی انجام شد که منجر به دو جلسه مهم با حضور مدیران ارشد و نمایندگان تام الاختیار تشکیل شد و جلسه ای با حضور معاون اول رییس جمهور تشکیل شد و پیشنهادات بعنوان توافق به تصویب وی و کمیته منتخب دولت و‌زرا رسید.

معاون اجرایی رییس جمهور اظهار کرد: در مجموع در ۹ فصل و ۱۹۱ طرح اقدامات بسیار خوبی انجام شد و در فصل زیربنایی، صنعت و معدن، فرهنگی، اموزشی، ورزشی، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت و درمان، آب و خاک و کشاورزی، اشتغال، امنیتی و انتظامی و قضایی و نهایتا در بخش سرمایه گذاری با تامین منابع ارزی و ریالی برای توسعه استان با توجه به شاخص ها و مزیت های استان قزوین که عمده ترین آنها کشاورزی، صنعتی و توریسم و گردشگری و توریسم درمانی اقدامات و تصمیمات مبارکی اتخاذ شده است.

مرتضوی عنوان کرد: نیازمندی ها و اولویت های استان در قالب ۱۹۱ پروژه شناسایی و تامین اعتبار گردید.

وی افزود: علاوه بر تامین اعتبار از منابع دولتی، خوشبختانه در حوزه سرمایه گذاری و تسهیلات ۱۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع بزرگ و متوسط و کوچک و نیز تسهیلات ازدواج پیش بینی شد و این در حالی است که نیاز به مسکن استان در چهار سال و تسهیلات مورد نیاز برای تامین مسکن پیش بینی شده است.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: اقدامات انجام شده در چارچوب سیاست ها و برنامه های تحولی و در راستای اسناد بالادستی تهیه شده است. بر اساس سرشماری انجام‌شده، حدود ۱۶۰ هزار نفر در بویین زهرا هستند که در این حوزه ۹۵۰ میلیارد تومان تامین اعتبار کردیم که علاوه بر آن ۲۵۰ میلیون یورو برای احداث نیروگاه کلاس «اف» بویین زهرا هزینه شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار