خبرهای داغ:
فرماندار قزوین؛

تشریح نحوه جمع‌آوری نامه‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به استان قزوین

فرماندار قزوین از راه اندازی سامانه ۱۱۱ و همچنین برپایی میزهای تخصصی خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم استان قزوین همزمان با سفر رئیس جمهور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۸۲۲۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

قزوین_عباس کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان قزوین و نحوه جمع‌آوری نامه‌های مردمی اظهار کرد: در حوزه نظام ارتباطات مردمی در سفرهای استانی ریاست جمهور در ارتباط با پاسخگویی برخط، تلفن ۱۱۱ ستاد پاسخگویی در استان قزوین راه اندازی شده و پذیرای صحبت و مشکلات مردم عزیز قزوین خواهد بود.

وی افزود: از ساعت ۷:۳۰ صبح فردا چهارشنبه تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه این سامانه فعال است و همزمان ۱۷۰ اپراتور مشکلات مردم را شنیده و ثبت می‌کنند و سپس به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهند داد تا مشکلات مردم پیگیری شود.

فرماندار قزوین با بیان اینکه در مرکز استان ۳۲ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان وزرا و معاونین رئیس جمهور راه اندازی شده است، عنوان کرد: این ستادها از ساعت ۱۴ تا ۲۲ فردا چهارشنبه برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این میزهای خدمت به صورت تخصصی در دستگاه‌ها دایر خواهد بود، تصریح کرد: به طور مثال معاون وزیر جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی پذیرای مشکلات مردم در حوزه مرتبط با کشاورزی خواهد بود.

کاظمی بیان کرد: در شهرستان‌های استان نیز وزرا به عنوان نماینده رؤسای جمهور اعزام خواهند شد و مردم می‌توانند از این طریق مشکلات خود را طرح کنند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این، خودروهای سیاری در محل‌های سخنرانی ریاست جمهور و روبروی استانداری قزوین تدارک دیده شده تا نامه‌های مردمی را دریافت کند.

فرماندار قزوین در پایان یادآور شد: تمام تلاش ما این خواهد بود تا دغدغه‌ها و مشکلات مردمی به طور دقیق احصا و پیگیری شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار