خبرهای داغ:
فرماندار قزوین؛

روز قدس، تاکید بر اصالت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس است

فرماندار قزوین گفت: بزرگداشت روز قدس، تاکید بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان است.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۵۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

قزوین_عباس کاظمی فرماندار شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: روز جهانی قدس به نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است و هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان در چنین روزی بپا می خیزند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا مرحله جدید همبستگی با مسئله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی آغاز شود.

فرماندار قزوین ادامه داد: در این روز مردم مسلمان و آزادیخواه کشورهای مختلف جهان با برگزاری مراسم، آیین ها و راهپیمایی گسترده بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان تاکید می کنند.

این مقام مسئول افزود: روز جهانی قدس هر سال باعث تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و آزادیخواهان جهان شده است تا آرمان های آزادیخواهانه، استقلال طلبانه و آزادی بخش را دنبال و با نقشه ها و توطئه های دشمنان با اعتقاد راسخ مقابله کنند.

فرماندار قزوین با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوهتر روز جهانی قدس امسال افزود: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امسال باشکوهتر از سال های قبل برگزار می شود و از عموم مردم قزوین دعوت می نمایم در این راهپیمایی باشکوه شرکت نمایند.

گفتنی است مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر قزوین روز جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۱ صبح از مسیرهای: ۱- میدان میرعماد، میدان آزادی به سمت مسجدالنبی، ۲-تقاطع مدرس ( سرپل طالقانی) خیابان طالقانی به سمت مسجدالنبی برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار