خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه، نگهبانی امین و وفادار به مکتب امامین انقلاب اسلامی است

سردار آبنوش، سپاه را نگهبانی امین و وفادار به مکتب امامین انقلاب اسلامی دانست و گفت: علاوه بر اینکه فلسفه وجودی تشکیل سپاه، نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن بوده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۳۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سالار آبنوش، فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در محفل شبی با شهداء شهر عصمت آباد، به تغییر ساختار بین المللی جهان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 ساختار بین المللی را در ابعاد فکری و جغرافیایی تغییر داد و با شعار سیاسی « نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی » در صحنه بین المللی حضور پیدا کرد. از این رو، تلاش برای از بین بردن یا تغییر مسیر انقلاب از آرمان های اساسی خود، در دستور کار کشورهای شرقی و غربی در خارج و جریان های معاند، لیبرالیسم در داخل کشور قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: یکی از دغدغه های اصلی نیروهای ارزشی و انقلابی در ابتدای انقلاب اسلامی برای پیشبرد انقلاب و حراست از دستاوردهای آن، حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن در برابر تهدیدها، توطئه ها و خطرهای داخلی و خارج بود. تشکیل فلسفه وجودی سپاه برای حراست و حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب در این مقطع حساس انقلاب احساس شد، از این رو این نهاد انقلابی و مکتبی در این راستا تأسیس شد.

سردار آبنوش، سپاه را نگهبانی امین و وفادار به مکتب امامین انقلاب اسلامی دانست و گفت: علاوه بر اینکه فلسفه وجودی تشکیل سپاه، نگهبانی از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن بوده است، کارنامه درخشان و فعالیت های گسترده سپاه از زمان تأسیس تاکنون، نشان دهنده این است که سپاه در همه مقاطع نگهبانی امین و وفادار به مکتب امامین انقلاب اسلامی بوده و با توجه به روحیه انقلابی، جهادی، مکتبی و شهادت گونه، هیچ گاه در این مسیر منحرف نشده و نخواهد شد.

فرمانده اسبق سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود به کارکردها و مأموریت های در حال حاضر سپاه اشاره کرد و گفت: با گذشت چهار دهه از زمان تشکیل سپاه، این نهاد مکتبی، مردمی، نیرومند و با اقتدار می گذرد. نوسازی و سازندگی به ویژه در مناطق محروم و کم برخودار و کمک به رونق و توسعه آن مناطق با محوریت قرارگاه سازندگی خاتم الأنبیاء و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و کارگاه های زودبازده از جمله کارکردها و فعالیت های است که امروز سپاه بر عهده دارد، و سپاه با این عملکرد ها و فعالیت ها خود را کمک حال دولت ها و خادم ملت می داند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار