خبرهای داغ:
با صدور پیامی؛

تسلیت سردار سلیمانی در پی شهادت فرزند جانشین سپاه سلمان

در پی شهادت فرزند سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان توسط اشرار و  ضد انقلاب،سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۰۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی شهادت فرزند سردار آبسالان، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان توسط اشرار و  ضد انقلاب،سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

درس بزرگ شهیدان عزیز آن است که جان را باید هر گاه لازم باشد سپر بلای ارزش های اسلامی کنیم.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

سردار جانشین محترم سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان
سرتیپ دوم پاسدار برادر پرویز آبسالان

"سلام علیکم بما صبرتم"
چه زیبا فرمود امام عارفان که:"خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتند،"بی شک عمل به مرام و آرمان شهیدان و استمرار راه ابرمردانی که به عشق ولایت،و با نثار خون خویش،بهای سنگین سربلندی و تمامیت ارضی و حیثیت و شرف انقلابی ما را پرداخته اند،سخت دشوار است و ادای حق بزرگی که شهدا بر ما دارند جز به پیروی از خط ولایت و عمل به وصیت آنان ممکن نیست و به راستی در مقابل عظمت شهیدان و منزلت شما شاهدان شهید،چه می توان گفت.

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی آن شب قدر که این تازه براتم دادند

اینجانب شهادت فرزند برومندتان برادر پاسدار محمود آبسالان که در ایام شهادت مولای متقیان امیر المومنین (علیه السلام) در دفاع از امنیت مردم عزیزمان و در مقابله با اشرار و ضد انقلاب به ملکوت اعلی پرکشیدند را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحق حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ،خانواده معزز و صبور شهید،بازماندگان و مردم شریف تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
آخرین اخبار