خبرهای داغ:

توجه به صنایع خلاق و دانش بنیان برای اشتغال پایدار

شاهرود_دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بر توسعه صنایع خلاق در استان تاکید و گفت: پنجاه درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های هنر؛ اقتصاد و علوم انسانی و پنجاه درصد بانوان هستند.
کد خبر: ۹۴۲۷۴۲۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

توجه به صنایع خلاق و دانش بنیان برای اشتغال پایدارمحسن نظری در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به نقش پارک‌های علم و فناوری در اقتصاد غیرنفتی اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰۰ شرکت فناور و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان سمنان وجود دارد.
او با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دفاع از جامعه نخبگان، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست از محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استفاده کنند.
رییس پارک علم و فناوری استان سمنان در تشریح شعار سال بر توسعه صنایع خلاق در استان تاکید کرد و گفت: پنجاه درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی ما در رشته‌های هنر؛ اقتصاد و علوم انسانی هستند و پنجاه درصد نیز بانوان هستند و اشتغال پایدار این مجموعه عظیم و تحصیل کرده؛ جز با توسعه صنایع خلاق و دانش‌بنیان فراهم نخواهد شد.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان سمنان به ورود خیرین به حوزه فناوری در جهت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره و ضمن تشکر از مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی بر پیگیری مداوم حوزه علم، فناوری و اشتغال توسط نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: اعتبارات خوبی در سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور و در سفر ریاست محترم جمهوری به استان با پیگیری نماینده شاهرود و میامی مصوب شده و زیرساخت‌های علم و فناوری در حال تکمیل و توسعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار