خبرهای داغ:

مهمترین اقدامات و اهداف سپاه در گام اول و دوم انقلاب چیست؟

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان مهمترین اهداف و اقدامات سپاه پاسداران در گام اول و دوم انقلاب را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۲۳
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان، گزارشی از عملکرد سپاه پاسداران در گام اول و دوم انقلاب ارائه داد.
وی اظهار کرد: در گام اول انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران راهبردهایی را در منطقه و جهان داشته که مهمترین آن راهبردها حفاظت از انقلاب اسلامی این رویداد بزرگ جهانی استکبارستیز، دفع تهدیدها، خنثی‌سازی فتنه ها و مدیریت و میدان‌داری در منطقه است.
وی افزود: کادرسازی در سپاه مصداق آیه "مِن رجال صدقوا ....که همواره نیروها آماده و شهادت‌طلبند و در کمتر جایی از دنیا شاهد چنین معنویتی هستیم.
سرهنگ عبداللهی گفت: از دیگر نکات حائز اهمیت ظرفیت‌سازی سازمانی سپاه در عرصه‌های علمی(هسته‌ای، که سپاه حافظ دستاوردها و منافع آن است، فرهنگی و سازندگی در منطقه - دستاوردهای نظامی و... است که همواره شاهد پیشرفت این موارد هستیم.
وی تاکید کرد: سرمایه‌آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی و مهارت‌آموزی،دیده‌بانی از گفتمان جمهوری اسلامی و جلوگیری از تحریف و انحراف از اصول اولیه انقلاب اسلامی، صدور انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و منطقه (استکبار ستیزی و مبارزه با دیکتاتوری)، ایجاد امنیت پایدار (امنیت بومی پایه‌ای)امنیت پروازهای داخلی و خارجی، امنیت مرزها و... مختصری از مهمترین اقدامات سپاه در گام اول انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان تصریح کرد: در گام دوم انقلاب ما شاهد محوریت‌ اقتدار جمهوری اسلامی در کشور، منطقه و دنیا هستیم.
سرهنگ عبداللهی گفت: تولید دانش بومی در عرصه‌های مختلف با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان، دستاوردهای دفاعی و موشکی بومی، مبارزه با فساد و افشای هویت ایادی استکبار با یاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه، گفتمان‌سازی درون و برون‌منطقه‌ای و جهاد تبیین(حمله به جای دفاع) ز مهمترین اهداف سپاه در گام دوم انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار