فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

نقش‌آفرینی‌های سپاه پاسداران دشمنان را در همه عرصه‌ها ناتوان کرده است

سردار کریمی گفت: آرزوی بزرگ پاسداران انقلاب شهادت در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و مسیر خدمت به مردم است و سپاه دشمنان را در همه عرصه ها ضعیف و ناتوان کرده و همه راهبردهای آنها را با شکست جدی مواجه کرده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۸۰
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه های ولایتمداری، انقلابی گری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه های شکوهمند و حماسه های ماندگاری رقم زده و سپاه با نقش آفرینی های موثر پرچم حسینی زیستن و استکبار ستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است.

وی افزود: حقیقت نابی که حضرت امام(ره) با بیان جمله «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و ترنم اندیشه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای با بیان جمله «من از سپاه صددرصد راضی هستم» افتخاری بزرگ و مایه مباهات برای این نهاد مقدس و همه پاسداران است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه سپاه پاسدار قرآن، اسلام ، ولایت و مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: سپاه در این مسیر مجاهدانه و با روحیه شهادت طلبی گام برمی دارد و در دفاع از استقلال، اقتدار، امنیت انقلاب اسلامی در کشور و فراسوی مرزهای ایران عزیز همواره در میدان حضور دارد.

وی سپاه پاسداران را خدا محور، ولایت مدار، مردم باور، معنویت گرا، حامی مستضعفین و محرومین ، پشتیبان واقعی مظلومین در سراسر عالم و دشمن کفر و ظلم خواند و افزود: کارنامه این نهاد مقدس در عرصه های گوناگون به ویژه مقابله هوشمندانه با انواع تهدیدات و فتنه انگیزی استکبار جهانی نشان از گوش به فرمان بودن پاسداران به ولایت فقیه و اهتمام ورزیدن به این راه و آرمان های این نهاد مقدس است و همواره بر این مسیر استوار و ثابت قدم می ماند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه سپاه نوکر و خادم ملت ایران است، گفت: آرزوی بزرگ پاسداران انقلاب شهادت در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و مسیر خدمت به مردم است و سپاه دشمنان را در همه عرصه ها ضعیف و ناتوان کرده و همه راهبردهای آنها را با شکست جدی مواجه کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنی های رژیم مافیایی و تروریستی آمریکا و حامیان صهیونیستی و کودک کش آنها با نهاد مقدس سپاه برای مقابله با اقتدارآفرینی این نهاد انقلابی و مردمی، برای ایرانی و ایران عزیز است و تنها دشمنان زخم خورده از سپاه می توانند خدمات و نقش آفرینی های سپاه را نادیده بگیرند و آنها را وارونه جلوه دهند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار