مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز در نشست بصیرتی سپاه ناحیه نظرآباد:

جهاد تبیین از وظایف مهم و اساسی سپاه است/ دشمن دستاوردهای انقلاب را وارونه به جوانان دیکته می کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست بصیرتی سپاه ناحیه نظرآبادکه با حضور پایوران و سربازان برگزار شد،گفت:دشمن دستاوردهای انقلاب را وارونه به جوانان دیکته می کند.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۴۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در نشست بصیرتی سپاه ناحیه نظرآباد که با حضور پایوران و سربازان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر "جهادتبیین"  گفت: جهاد تبیین از وظایف مهم و اساسی سپاه است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به اینکه دشمن دستاوردها را وارونه برای جوانان دیکته می کند و بیگانگان چهره منحوس رژیم پهلوی را تطهیر می کنند، ادامه داد: دوران طاغوت با الآن اصلا قابل مقایسه نیست. ایران با مستشاران آمریکایی اداره می شد. شلیک موشک را با رایزنی های شهید طهرانی مقدم از لیبی انجام می دادیم اما الآن به جایگاهی رسیدیم که از اربیل عراق  مرکز دسیسه و لانه شیطانی دشمن را زیر و رو کردیم. این یکی از دستاوردهایی است که درست برای مردم تبیین نشده است.

وی پنهان ماندن جنایات منافقین را یکی دیگر از مواردی خواند که به درستی برای مردم تبیین نشده است و در مذاکرات، آمریکا مشروط به یک خط ارتباطی دریایی با ما  و دست کشیدن از انتقام خون سردار سلیمانی اسم سپاه پاسداران را از لیست تحریم در می آورد، اضافه کرد: باید در جامعه بگوییم سپاه چه دستاوردهایی داشته است.

به گفته وی، سپاه در خدمات مردمی اعم از سیل، زلزله و مقابله با کرونا همیشه در صف اول بوده است و بازدارندگی ای که ایجاد کرده درس عبرتی برای اوکراین و عراق است که بازدارنگی شان را از دست داده اند.

در پایان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز انتخاب شعار سال از سوی رهبری را کاری هوشمندانه خواند و تاکید کرد: امروز کشورهای زیادی در دنیا کشورشان را بر اساس دانش بنیان ریل گذاری کرده اند، توجه و عمل به شعار سال موجب پیشرفت کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها