خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

یکی از آفات هر جامعه‌ای افراط و تفریط است/آموزش و پرورش نمونه بارز الگوپذیری در جامعه است

نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: یکی از آفات هر جامعه‌ای افراط و تفریط است، و زیاده‌روی در هر چیزی مضر و آسیب‌پذیر است.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۳۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ضمن تسلیت لیالی قدر بیان داشت: یکی از آفات هر جامعه‌ای افراط و تفریط است، و زیاده‌روی در هر چیزی مضر و آسیب‌پذیر است.

وی افزود: پیامبر (ص) فرمود دو طایفه از من هلاک می‌شوند کسانی که در محبت زیاده‌روی می‌کنند و کسانی که دشمنی بیش از حد نسبت به دیگران دارند؛ آموزش و پرورش نمونه بارز الگو پذیری در جامعه است، و در سعادت فرزندان جامعه تاثیرپذیر است.

امام جمعه نهاوند گفت: رستگاری همان سعادت واقعی و اخروی است که در دین اسلام به عنوان کامل‌ترین و جامع‏ترین دین الهی است به این موضوع پرداخته است.

وی افزود: راه رسیدن به رستگاری فرمانبرداری از قرآن است؛ با فرمان بردن از قرآن می‌توانیم باتقوا شویم و از این کتاب هدایت برای رسیدن به رستگاری استفاده کنیم.

مغیثی اظهار کرد: ما در این شهرستان به مشکلات اعتباری و اقتصادی عادت کرده‌ایم نه همدان بی‌محدودیت است نه ملایر و باید با نگاه ویژه امورات آن انجام شود.

وی با اشاره به بلاتکلیف ماندن ساختمان آموزش و پرورش و استخر دانش آموزی افزود: بلاتکلیفی ساختمان آموزش و پرورش که محل معتادین و بزهکاری اجتماعی و باعث آبروی کارکنان این اداره شده، زودتر تعیین تکلیف کنید و از قافیه وعده و اعتبارات محقق نشده خارج شوید.

امام جمعه نهاوند گفت: ساختمان آموزش و پرورش نهاوند بیش از ۱۵سال است که در شهرک شهید حیدری بلاتکلیف و نیمه کاره رها و محل معتادین شده است، که گویا اختصاص اعتبار برای اتمام این پروژه به در بسته و نارضایتی مردم منطقه و محدوده اجرای این پروژه نیمه کاره شده است.

وی در پایان بیان کرد: در جلسات با مدیران و مسئولین آن چیزی که مورد نیاز است برای جامعه سالم و فرزندان سالم بکار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار