خبرهای داغ:
گامی دیگر در عرصه خدمات رسانی به نیازمندان،

اجرای پویش جهادی" به محضر ولی نعمتان "با حضور نیروهای جهادی دانشجویی و مردمی

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان ابرازداشت:پویش جهادی به محضر ولی نعمتان با حضور نیروهای جهادی و ارتباط دهی گروه های مردمی و جهادی بهزیستی در ایام ماه مهمانی خدا و در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان اجـــــرایی می شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه هماهنگي و برنامه ریزی درخصوص برگزاری پویش جهادی" به محضر ولی نعمتان"  با حضور محمدامین بخشیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

محمد امین بخشیان ضمن ابراز خرسندی از این جلسه و تعاملات و برکات حاصل از آن بیان داشت:هماهنگی هرچه بیشتر گروه های جهادی و مردمی در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی و مددجویان این نهاد حمایتی در اولویت اهداف و اقدامات مشترک بین این دو نهاد خواهد داشت.

وی افزود:طراحی و برنامه ریزی خدمات متنوع متناسب با قشر آسیب دیده ی این نهاد با حضور نیروهای جهادی و مردمی و نیز مخاطب شناسی صحیح در مسیر ایجاد بستر برای افزایش حس بهتر روحی به مددجویان و انتقال فضای مطلوب و افزایش نشاط و رضایت این اقشار از مهم ترین ثمرات اقدامات گروه های جهادی مردمی و دانشجویی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان اضافه کرد:پویش جهادی به محضر ولی نعمتان با حضور نیروهای جهادی و ارتباط دهی گروه های مردمی و جهادی بهزیستی در ایام ماه مهمانی خدا و درروزهای منتهی این ماه عزیز اجـــــرا خواهد شد.

بخشیان اظهارداشت:حداکثر ظرفیت های خیریه و مردمی به این پویش اضافه خواهد شد تا خدمات خاص به مخاطبین در مرکز استان ارائه گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار