نیروهای مسلح در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: نیروهای مسلح در انجام مأموریت خود در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند و ذره‌ای از مواضع ارزشی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۶۵۶۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

نیروهای مسلح در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی اصل اظهار داشت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی،‌ نیروهای مسلح تحت زعامت امام راحل به عنوان فرماندهی کل قوا سعی کردند تا انسجام خود را حفظ کرده و به عظمت انقلاب اسلامی کمک کنند.

وی تصریح کرد: نمود این انسجام و اتحاد نیروهای مسلح را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که نه تنها رژیم بعث عراق و نیروهای حامی آن را زمین‌گیر کرد بلکه به دنیا فهماند که جمهوری اسلامی ایران از یک نیروی مسلح مقتدر و با صلابت برخوردار است.

فرمانده سپاه استان اردبیل درایت امام راحل را در حفظ شاکله ارتش و شکل‌گیری سایر نیروهای مسلح را در کنار اقتدار و عظمت ارتش یادآور شد و گفت: با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی امروز نیز نیروهای مسلح در انجام مأموریت خود در صحنه دفاع از انقلاب حاضر هستند و ذره‌ای از مواضع ارزشی خود عقب‌نشینی نکردند.

محمدی اصل حضور ارتش را در مرزها در تأمین امنیت پایدار کشور یادآور شد و افزود: مقام معظم رهبری با شجاعت و درایت تمام نیروهای مسلح را در مسیر عزت و عظمت واقعی مدیریت می‌کنند و ما خوشحال هستیم که امروز ارتش در کنار سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی توانسته به یک زنجیره با صلابت در برابر تحرکات دشمن تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در انجام مأموریت‌های مختلف نیروهای مسلح سعی می‌کنند تا تابع دستور ولایت باشند و در این شرایط حساس نیز ما وظیفه هوشیاری بیشتر را در دفع توطئه‌ها و خنثی کردن برنامه‌های تفرقه‌انگیز آنها داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار