مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز:

مجمع استانی کنگره ملی معلمان ایران اسلامی در کرج برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز از برگزاری مجمع استانی کنگره ملی معلمان ایران اسلامی با حضور نمایندگانی از مناطق آموزش و پرورش و کانون های بسیج فرهنگیان در کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۹۹
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰

مجتبی آمرکاشی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج، از برگزاری مجمع استانی کنگره ملی معلمان ایران اسلامی در روز چهارشنبه 31 فروردین، ساعت 9 صبح در کانون شهید فهمیده کرج خبر داد و گفت: نمایندگانی از تمامی مناطق آموزش و پرورش و کانون های بسیج فرهنگیان مناطق در این مجمع حضور خواهند داشت.

مجمع استانی کنگره ملی معلمان ایران اسلامی در کرج برگزار می شود

وی با اشاره به حضور مسئولین استانی در این مراسم افزود: در این مجمع، 10 کمیسیون تشکیل و نمایندگانی برای هر یک از آن ها تعیین می شوند تا در کنگره ملی معلمان ایران اسلامی که در تاریخ 18 اردیبهشت با حضور مسئولین کشوری برگزار می شود، حضور پیدا کنند. تشکیل این کمیسیون ها تا حدودی به تحقق اهداف مجمع استانی و به طور کلی کنگره ملی معلمان کمک خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز، منابع انسانی، منزلت و معیشت معلم، محتواهای درسی، فعالیت های فرهنگی، پرورشی، تربیت بدنی و راهبردی، مدیریت منابع و زیرساخت ها و عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر را از جمله چشم اندازهای کنگره ملی معلمان ایران اسلامی عنوان کرد.

آمرکاشی در پایان، تشکل های صنفی انقلابی، بازنشستگان و تحقق شعار سال را نیز از دیگر چشم اندازهای این کنگره برشمرد و بیان کرد: کنگره ملی معلمان ایران اسلامی به دنبال تحقق و اجرای این اهداف و برنامه هاست تا بتواند گامی در جهت ساماندهی مسائل مربوط به معلمان این مرز و بوم بردارد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها