خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه فراشبند:

سپاه نماد کارامدی و جنگ شناختی با دشمن است

مسوول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه فراشبند، سپاه را نماد کارامدی و جنگ شناختی با دشمن دانست.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۰۱
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، برنامه بصیرتی کارکردها ی سپاه و چرایی تخریب این نهاد انقلابی با حضور نیروهای پایور و سربازان وظیفه در محل نمازخانه سپاه ناحیه فراشبند برگزار شد .

حجه الاسلام قدرت الله پورغلامی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند گفت : سپاه وظیفه اش فراتر از یک نیروی نظامی و دفاعی است ، بلکه وظیفه سپاه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی است و هرجا که انقلاب دچار تهدید شود ، سپاه در آنجا حضور می یابد .

وی گفت : مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) می فرمایند ؛ سپاه ستون و عمود خیمه انقلاب است .

حجه الاسلام پورغلامی به کارکردهای سپاه اشاره کرد و گفت : یکی از کارکردهای سپاه ، کادرسازی برای انقلاب اسلامی است یعنی تربیت نیروهای ماهر و باتجربه در تراز انقلاب اسلامی .

مسوول نمایندگی سپاه فراشبند کارکرد دیگر سپاه را ایجاد بازدارندگی دفاعی دانست و خاطر نشان کرد : کشورهای استعمارگر از همان اوایل انقلاب به انحا مختلف سعی در ناامن نمودن کشور و نهایتا از بین بردن انقلاب را داشتند ولیکن سپاه پاسداران همانند سدی محکم در مقابل توطعه های دشمنان ایستاد و نقشه آنها را نقش بر آب نمود.

پورغلامی افزود : صدور انقلاب اسلامی از دیگر کارکرد سپاه می باشد ، که کشورهای مسلمان با الهام گرفتن از جاذبه های انقلاب اسلامی به این سمت جذب شدند .

وی گفت : کشورهای غربی و غربگرایان داخلی همواره در پی تخریب سپاه و به تبع آن از بین بردن قدرت و توان داخلی کشور بودند و در زمانهای مختلف به روش های گوناگون سعی کردند سپاه را تخریب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار