خبرهای داغ:

ارتشیان پرورش یافته مکتب عاشورا و امام خمینی (ره) هستند

شاهرود_فرماندار ویژه شاهرود، تعامل و هماهنگی بسیار بالای بین نیرو‌های مسلح همراه برای حفظ امنیت پایدار و اقتدار ایران را در جهان بی‌نظیر خواند و گفت: ارتشیان پرورش یافته مکتب عاشورا و امام خمینی (ره) هستند.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۹۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

ارتشیان پرورش یافته مکتب عاشورا و امام خمینی (ره) هستندبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در آیین گرامیداشت روز ارتش و رژه اقتدار نیرو‌های مسلح در میدان ولایت شاهرود گفت: نیرو‌های مسلح کشور در آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی به سر می‌برند و ارتش در مقابله با تهاجم ترکیبی دشمنان گام‌های مهمی برداشته است.
معاون استاندار سمنان افزود: نقش مهم و ارزشمند ارتشیان از دهه ۵۰ در استکبارستیزی و تحمل زندان‌های رژیم پهلوی و شکنجه تا جانبازی و شهادت در آن زمان و همچنین دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و حتی بحران‌ها و بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله و مقابله با کرونا را مردم فراموش نخواهند کرد.
او با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از انقلاب، ارزش‌های آن و کیان عزیزیمان همواره برای ملت گام برداشته است، ادامه داد: تقدیم ۴۸هزار شهید سندی واضح بر این ادعا بشمار می‌رود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، تعامل و هماهنگی بسیار بالای بین نیرو‌های مسلح همراه با تدابیر رهبر معظم انقلاب برای حفظ امنیت پایدار و اقتدار ایران و ملت فهیم را در جهان بی‌نظیر خواند و ابراز داشت: ارتشیان پرورش یافته مکتب عاشورا و امام خمینی (ره) هستند.
او با بیان اینکه در روز‌های نخست پیروزی انقلاب عده‌ای برای تخریب ارتش برنامه داشتند، افزود: امام خمینی (ره) با ورود به موقع و تقدیر از فعالیت‌های ارتشیان در پیروزی انقلاب و حمایت از مردم و همچنین نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز گرامیداشت ارتش، برنامه دشمنان را خنثی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار