خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی شهرستان قزوین؛

تربیت جوان مومن، انقلابی و پای کار، ماموریت ویژه سازمان بسیج دانش آموزی است

انصاری نژاد با اشاره به ماموریت اصلی بسیج دانش آموزی برای اعضا این سازمان تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای، امروز تربیت جوان مومن، انقلابی و پای کار هدف اصلی و ماموریت ویژه سازمان بسیج دانش آموزی به حساب می آید.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۳۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رزمایش نهضت کمک مومنانه شهرستان قزوین با حضور مسوولان استانی و شهرستان برگزار شد.

سرگرد محسن انصاری نژاد فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی شهرستان قزوین؛ در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: یکی از تشکل‌های مهم و اثرگذار در آموزش و پرورش سازمان بسیج دانش آموزی است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی شهرستان قزوین در ادامه افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) بسیج مدرسه عشق و میقات پا برهنگان است و بسیجی عاشق خداست. بر همین اساس دانش آموزان با عشق و علاقه در واحدهای بسیج عضو شده و فعالیت می کنند.

انصاری نژاد اظهار کرد: برنامه ها و ماموریت‌های مختلف و متنوعی توسط بسیج دانش آموزی در سطح مدارس اجرا می شود که با استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی بیان کرد: از جمله برنامه ها و ماموریت های این سازمان می توان به اردوی فرهنگی راهیان نور، لیگ علمی پایا، طرح شهید بهنام محمدی، هیئت های اندیشه ورز، بازدیدهای علمی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و کلاس های تربیتی و قرآنی و غیره اشاره کرد.

وی در خصوص ماموریت اصلی بسیج دانش آموزی برای اعضا این سازمان تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) امروز تربیت جوان مومن، انقلابی و پای کار هدف اصلی و ماموریت ویژه سازمان بسیج دانش آموزی به حساب می آید.

وی افزود: به جهت بیماری کرونا و وضعیتی که داشتیم، اکثر برنامه های این سازمان در فضای مجازی و در بستر پیام رسان شاد به آدرس qazvinbasij@ انجام و پیگیری می شد و به لطف خدا در سال جدید با توجه به حضوری شدن آموزش، برنامه های این سازمان هم بصورت در سطح مدارس دنبال می شود.

انصاری نژاد تصریح کرد: با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس، طرح شهید بهنام محمدی که از طرح های موفق در زمینه تربیت دینی و انقلابی جوانان است ، به طور جدی توسط مربیان این طرح در مدارس منتخب پیگیری و دنبال می شود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های موفق که در زمینه علمی و آموزشی توسط این سازمان در حال اجراست و استقبال خوبی هم از طرف دانش آموزان داشتیم، لیگ علمی پایا است که مرحله اول این لیگ با حضور ۵۳ تیم از این حوزه به پایان رسید.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید خلیلی شهرستان قزوین در خصوص حضور دانش آموزان در راهیان نور گفت: یکی از برنامه های مهم و اثرگذار بسیج دانش آموزی راهیان نور است. مرحله اول این برنامه به صورت مجازی در اوایل اسفندماه ۱۴۰۰ در بستر فضای مجازی برگزار شد و مرحله دوم در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ با حضور و استقبال دانش آموزان مقاطع مختلف اجرا گردید.

انصاری نژاد اظهار کرد: برگزاری انواع برنامه های قرآنی، محفل انس قرآنی، برگزاری نماز جماعت، شرکت در نماز جمعه، پاسخ به سوالات دینی و مذهبی، آموزش احکام اسلام،سفره های نذری و افطاری و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و.... از جمله برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب برنامه های مختلف و متنوعی برای به انحراف کشیدن جوانان ایران اسلامی دارد، لذا ما هم به عنوان نیروی انقلاب مسئولیت خطیری بر عهده داریم و علاوه بر اینکه جوانان را در خط انقلاب نگه داریم، باید نسبت به شناسایی و مقابله با دشمنان اسلام‌ و انقلاب گام برداریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار