خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

دانش بنیان کردن تولید، کلید حل مشکلات کشور است/امروز نظم نوین و هندسه جهانی قدرت در حال وقوع است

سرهنگ حسینی، دانش بنیان کردن تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: حوزه اقتصاد دانش بنیان جزء حوزه های مهم و تأثیرگذار در کشور است و در واقع، تولید دانش بنیان موجب افزایش بهره وری می شود
کد خبر: ۹۴۲۵۹۵۵
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ کاظم حسینی، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا، با اشاره به فلسفه نامگذاری شعار سال ها بیان کرد: فلسفه نامگذاری شعار سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب یک نقشه راهبردی است و این انتخاب شعارهای سالیانه برخاسته از مسائل اصلی کشور و نیازها و چالش های زندگی روزمره مردم است و رهبر معظم انقلاب در راستای رسالت های رهبری خویش هر ساله افق و هدفی را برای دولت ها و مسئولین نظام تعیین می کنند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب با تشخیص اینکه اقتصاد و مسائل اقتصادی و معیشتی نقطه آسیب پذیر کشور می باشد، بر روی مسائل اقتصادی، به ویژه تقویت تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و استحکام بخشی ساخت درونی قدرت تأکید می کنند. بنابراین، روح حاکم بر شعار امسال، همان تقویت تولید داخلی، تحقق اقتصاد مقاومتی، استحکام ساخت درونی، رونق و جهش تولید، قوی شدن و اشتغال زایی است.

سرهنگ حسینی، دانش بنیان کردن تولید را کلید حل مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: حوزه اقتصاد دانش بنیان جزء حوزه های مهم و تأثیرگذار در کشور است. تولید دانش بنیان یکی از راه هایی است که تولید را بدون افزایش نهاده های تولید یا هزینه های تولید، افزایش می دهد و در واقع، تولید دانش بنیان موجب افزایش بهره وری می شود و کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دانش بنیان کردن تولید است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه گفت: امروز تحولات منطقه و دست برتر در مسائل مختلف در دست جبهه مقاومت و ایران اسلامی است. امروز نظم نوین جهانی و هندسه جهانی قدرت که رهبر معظم انقلاب سال 1391 بیان کردند در حال وقوع است. بیداری اسلامی، شکست آمریکا برای تسلط بر خاورمیانه، آینده مبهم اتحادیه اروپا و افول وجهه آمریکا از جمله مسائلی است که مقام معظم رهبری در هندسه قدرت پیش بینی کرده بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها