خبرهای داغ:
رییس اتاق بازرگانی قزوین؛

تاسیس شعبه گمرک شهرستان بویین زهرا از نیاز های استان قزوین است

بخشنده عنوان کرد: یکی از نیازهای استان، تاسیس یک شعبه از گمرک در شهرستان بویین زهرا است که البته این موضوع به تصویب رسیده اما مهم است که راه اندازی آن زودتر اجرایی شود.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۹۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه های مربوطه عصر امروز در استانداری قزوین برگزار شد.

 

 مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی با اشاره به لزوم اصلاح تبصره ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا بیان کرد: اصلاح تبصره ۱۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا امری ضروری است چرا که این بخش از قانون جهت ترخیص به موقع مواد اولیه از گمرکات است که مورد نیاز واحدهای تولیدی است.

 

وی با اشاره به راه اندازی شهرک صنعتی در مجتمع صنعتی چرم سازی بویین زهرا گفت: یکی از مصوبات هشتادمین نشست شورای گفت و گو، تخصیص زمین از اراضی ملی و ایجاد کمپانی با حضور شرکت های بیمه جهت پوشش واحدهای پرخطر و آسیب زا با اولویت مجتمع چرم سازی است که اجرای این امر به دلیل تعطیلات نوروزی هنوز محقق نشده است.

 

بخشنده با اشاره به برخی نیازهای استان در حوزه گمرکات تصریح کرد: یکی از نیازهای استان و تاکیدات شورای گفت و گوی استان، تاسیس یک شعبه از گمرک در شهرستان بویین زهرا است که عمده فعالیت آن در حوزه مشتقات و فرآورده های نفتی باشد که البته این موضوع به تصویب رسیده اما مهم است که راه اندازی آن زودتر اجرایی شود.

 

وی افزود: یکی از اقدامات خوب استان، آماده سازی ساختمان پلیس اینترپل در قزوین است که فعال شدن این دفتر، این امکان را فراهم می کند که شرایط مناسبی برای فعالان اقتصادی در استان ایجاد شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار