خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

فقط ۵۲ درصد مردم الگوی مصرف ۱۴ مترمکعب در ماه را رعایت می کنند

بیرنوندی گفت: مجبوریم آب را از ژرفای عمیق تری استحصال کنیم و به لایه های آب شور نزدیک شده ایم و در این حال تنها ۵۲ درصد مردم الگوی مصرف ۱۴ مترمکعب در ماه را رعایت می کنند.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، تفاهم نامه همکاری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و سپاه صاحب الامر (عج) استان قروین در راستای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت نواحی و پایگاه های بسیج در شهرها و روستاها برای تحقق اهداف تعیین شده امضاء شد.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این مراسم بیان کرد: در حالی که سه برابر میانگین جهانی تبخیر و کمتر از یک سوم میانگین جهانی بارش داریم مساله آب در منطقه خاورمیانه، ایران و استان قزوین نمود پیدا کرده است.

وی گفت: میزان بارش ها کافی نیست و کیفیت طعم و مزه آب چاه ها در حال کاهش است چرا که مجبوریم آب را از ژرفای عمیق تری استحصال کنیم و به لایه های آب شور نزدیک شده ایم و در این حال تنها ۵۲ درصد مردم الگوی مصرف ۱۴ مترمکعب در ماه را رعایت می کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین ادامه داد: در حالی که استان قزوین یکی از قطب های صنعتی و کشاورزی کشور است اما برای پساب تصفیه شده مشتری نداریم و متاسفانه چرخه های استفاده از پساب ها در صنایع وجود ندارد، چون آب تاکنون ارزان و در دسترس بوده است.

بیرنوندی خاطر نشان کرد: باید بپذیریم که آب نیست و به همین دلیل از همه مردم، دستگاه ها و نهادها برای همراهی و همکاری در حل بحران کمبود آب کمک می خواهیم و توانمندی سپاه می تواند در این زمینه مهم ارزیابی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار