خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین؛

سرمايه گذاری ۴ هزار ميليارد ريالی در شهرک های صنعتی قزوین

صفاری گفت: در سال توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرين و در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور، بالغ بر ۴ هزار ميليارد ريال جهت تملک اراضی صنعتی، پروژه های عمرانی و زيربنايی هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۱۳
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رضا صفاری در حاشیه بازديد از پروژه های عمراني شهرک صنعتي حكيميه با اعلام اين مطلب بیان کرد: در سالجاری بيش از ۵۰ پروژه عمراني و زير بنايي برای توسعه و تقویت زیرساخت ها با اعتباري بالغ بر ۳ هزار ميليارد ریال در شهركها و نواحی صنعتی تابعه استان و جهت تملک اراضی صنعتی براي توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور بالغ بر یکهزار ميليارد ريال سرمايه گذاري خواهد شد.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای اجرای شبکه های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت کشی خیابان ها و معابر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را شامل مي شود.

رئيس هيئت مديره شركت شهرک های صنعتي استان خاطر نشان كرد: پارسال حدود ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین هزینه شده بود.

رضا صفاري با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید وجود دارد افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، بستر لازم برای جذب سرمایه گذار در این نقاط ایجاد شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار