خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

حضور مدیران انقلابی در میدان عمل، موجب تزریق روحیه امید به جامعه می شود

سرهنگ درزی عنوان کرد: وقتی فرماندار در مباحث جهادی ظاهر می شود شاید برای برخی تازگی دارد اما همین حضور افراد و مدیران توانمند، موجب تحقق آرمان های انقلابی شده و نشاط و امید را به جامعه باز می گرداند.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۴۴
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ درزی جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در دیدار فرمانده و پایوران سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با فرماندار ، ضمن عرض تبریک این انتصاب بیان کرد: مسوولیت حساسی را در پیش رو دارید چرا که اقدامات بر زمین ماده زیادی را در این حوزه باید احیا نمایید.

وی گفت: وقتی فرماندار در مباحث جهادی ظاهر می شود شاید برای برخی تازگی دارد اما همین حضور افراد و مدیران توانمند، موجب تحقق آرمان های انقلابی شده و نشاط و امید را به جامعه باز می گرداند.

جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: خدمتی که برای رضای خدا و خلق خدا باشد، قطعا ماندگار است و خدمت ماندگار، هنر است.

وی افزود:در مسیر اعتلای انقلاب، سختی ها و پیچ های تاریخی زیادی وجود داشت لذا باید مراقب باشیم که تجربه های تلخ گذشته تکرار نشود و لازمه این کار این است که همه خیرخواهانه یکدیگر را کمک کنیم. امروز سنگر شما از خدمتی به خدمت دیگر منتقل شده اما مأموریت شما همچنان همان مأموریت انقلابی و جهادی است که برای تحقق آن آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار