ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای آزادسازی زندانیان اردبیلی استفاده می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای آزادسازی زندانیان جرایم مالی غیرعمد در استان استفاده می‌شود که در استان اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۲۵
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

ظرفیت هیئت‌های مذهبی برای آزادسازی زندانیان اردبیلی استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در دیدار شورای هیئت‌های مذهبی اردبیل اظهار داشت: هم‌افزایی و همفکری هیئت‌های مذهبی با همکاری گروه‌های جهادی برای فراهم‌سازی فرهنگ صلح و سازش در جامعه ضرورت دارد و در این زمینه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

وی بیان کرد: ظرفیت هیئت‌های مذهبی استان برای ورود به موضوعات مختلف عام المنفعه نیز از اهم مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و صلح و سازش و رفع اختلافات را به دنبال دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل گفت: اقداماتی که در راستای کمک و حمایت از نیازمندان زندانیان جرائم غیرعمد مالی توسط هیئت‌های مذهبی در استان انجام می‌شود بسیار حائز اهمیت است که باید مورد توجه باشد.

کثیرلو تصریح کرد: اقدامات خودجوش هیئتهای مذهبی با عنوان صلح‌یاران و با محوریت فرهنگ حسینی در دستور کار است که زمینه کمک به همنوعان را در استان فراهم کرده و در این زمینه دستگاه قضائی در این زمینه حمایت‌های قانونی لازم را انجام خواهد داد.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: تمامی نهادهای فرهنگی و هیئت‌های مذهبی استان گستردگی روزافزون از بستر قضای مجازی را دارند تا شعائر مذهبی و احکام الهی را بیش از پیش در جامعه بسط دهند که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

کثیرلو ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 240 هیئت مذهبی و انجمن اسلامی در نقاط مختلف استان سازمانذهی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار