به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان

مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان _ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۱۲
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی،سالروز تشکیل بسیج هنرمندان و نیز سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی اظهار داشت:بسیج هنرمندان از نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)دقیق ترین و در دسترس ترین وسیله برای انعکاس اندیشه ها و آرمان های متعالی است چرا که هنری که در خدمت حقیقت، انسانیت، حقیقت و درستی باشد، ارزشمند است.

 

مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز تاسیس این قشر سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی اجرا نموده است،تصریح کرد :به همین مناسبت و همزمان با سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی مراسم گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در زنجان برگزار خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه این مراسم روز چهارشنبه 24 فروردین ماه سال جاری از ساعت 17 در محل تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می گردد،افزود:این مراسم با حضور جمعی از مسئولین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار