خبرهای داغ:
در قالب طرح کرامت و به همت سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک صورت گرفت؛

استقرار کتابخانه سیار در محله طرح کرامت مهدیه شهرستان آبیک

در قالب اردوی جهادی در طرح کرامت به همت سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، کتابخانه سیار در محله طرح کرامت مهدیه شهرستان آبیک درماه مبارک رمضان، شور و نشاط کودکان و نوجوانان آبیکی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۴۲۴۹۳۲
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به همت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین‌ و سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک و با مشارکت اداره کل کتابخانه های استان و حضور اداره کتابخانه های شهرستان آبیک، کتابخانه سیار و غرفه ارائه خدمات کتابخوانی درمحله مهدیه شهر آبیک مستقر گردید.

خدمات این کتابخانه سیار، شامل خدمات متنوع فرهنگی، معرفی کتاب، قصه گویی، معرفی کتابخانه های شهرستان، شرایط عضویت، روخوانی کتاب، مسابقه قران خوانی، شعرخوانی، بازی های گروهی و اهدای جایزه و بازدید از کتابخانه سیار می باشد.

درجریان این اقدام‌جهادی، سرهنگ صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ضمن بازدید از غرفه و کتابخانه سیار از همراهی و خدمات ارائه شده توسط اداره کتابخانه های شهرستان آبیک درمسیر رشد فرهنگی جامعه و به خصوص کودکان ونوجوانان قدردانی نمود.

خلق لحظات شاد و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و کتابخوانی و ایجاد علاقه و اشتیاق در کودکان و نوجوانان نسبت به حضور در کتابخانه های شهر آبیک ازدستاوردها و خاطرات به یادماندنی اردوی جهادی چند ساعته در محله مهدیه شهر آبیک بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار