خبرهای داغ:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند:

واجدین شرایط جدید در طرح ملی مسکن به زودی تعیین تکلیف می‌شوند

نهاوند- رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند گفت: افراد واجدالشرایط جدید نیز در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شناسایی و به زودی با هماهنگی اداره راه و شهرسازی تعیین تکلیف می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۲۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند به مناسبت بیست و یک فروردین ماه، سالروز تاسیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام (ره) اظهار کرد: افتتاح حساب ۱۰۰ بر اساس رسالت اصلی این بنیاد که خدمت به قشر عزیز روستائیان و مساعدت محرومین است.

وی با ارائه گزارش عملکرد یکساله بنیاد مسکن شهرستان گفت: در حوزه بهسازی و عمران روستایی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی و نماینده مصوب شده که تاکنون بیش از ۱۶ میلیارد تومان در قالب ۴۱ پروژه بهسازی روستایی تخصیص داشته و در مرحله اجرایی و قرارداد هستند که تا پایان تیرماه به اتمام خواهند رسید و سهم اعتبارات ملی از این مبلغ ۲۲ میلیارد تومان است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند بیان داشت: در حوزه نوسازی مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر نیز در یک سال گذشته، تعداد۷۱۰ واحد مسکونی از تسهیلات نوسازی استفاده کرده و بالغ بر ۵۵۰ واحد پایان کار خود را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده در این حوزه بالغ بر ۶۱ میلیاردتومان بوده است، افزود: در این حوزه در یک سال گذشته بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان نیز کمک بلاعوض ساخت، از محل حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و سازمان برنامه و بودجه به متقاضیان واجد الشرایط پرداخت شده است.

نثاری اظهار کرد: نهضت ملی مسکن نیز ۳۶۵ واحد با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در دست اجرا بوده که عملیات اجرایی آن با قوت و سرعت ادامه دارد.

وی افزود: افراد واجدالشرایط جدید نیز در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شناسایی و به زودی با هماهنگی اداره راه و شهرسازی تعیین تکلیف می‌شوند.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: تعداد ۵۷۰ جلد سند مالکیت روستایی نیز طی یک سال گذشته با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر و تحویل مالکین محترم شده است.

وی تصریح کرد: عملیات خاکی و زیرسازی معابر در ۳۷ روستا و ارائه خدمات فنی و بازنگری طرح‌های هادی ۱۲ روستا و همچنین فعالیت ۴۵ نفر مهندس ناظر محترم و ۸ نفر مهندس طراح سازه و معماری در حوزه ساخت و ساز نیز گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های این بنیاد در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار