خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن در جوار شهدای گمنام شهر مرودشت برگزار شد

در اولین پنجشنبه ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور پاسدارن و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان مرودشت در تپه شهدای گمنام مرودشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۰۷
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در اولین پنجشنبه ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور پاسدارن و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان مرودشت در تپه شهدای گمنام مرودشت برگزار شد و بعد از تلاوت قرآن و سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرودشت، به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی انصاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرودشت، قرآن را برترین و جاودان ترین اثر آسمانی برشمرد که خداوند آن را بر قلب پاکترین بندگان برگزیده خود فرو فرستاده است و پیام های حیات بخش آن را سیراب کننده جان بشریت و طالبان حق و حقیقت خواند.
حجت‌الاسلام سید انصاری با اشاره به اهمیت تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی بسیار خوب جهت رشد و تعالی روحی و معنوی مسلمین جهان بوسیله قرآن کریم است که باید این فرصت مغتنم شمرده شود.

به گزارش بسیج، فرشید احمدی نیا از قاریان برجسته شهرستان مرودشت، در این محفل حضور یافت و به تلاوت آیاتی از سور مبارکه بقره و حمد پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار