مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهداء علیه السلام:

رسیدن به سعادت ابدی در گِرو بهره مندی کامل از ماه مبارک رمضان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهداء علیه السلام گفت: اگر بتوانیم از ماه مبارک رمضان بهره مند شویم به سعادت ابدی خواهیم رسید.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۶۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین کاووس عطائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهداء علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج از کرج، ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره بر حدیثی از حضرت رسول(ص) که در ایام زندگی از طرف پروردگار نسیم هایی می وزد، خودتان را در معرض آن نسیم ها قرار دهید؛ گفت: ماه مبارک رمضان، یکی از نسیم هایی است که خداوند در زندگی ما قرار داده، اگر بتوانیم از این ماه بهره مند شویم به سعادت ابدی خواهیم رسید.

به گفته وی، ماه مبارک رمضان، بهترین ماه هاست که سراسر برکت و رحمت و مغفرت است. ایامش بهترین ایام و شب هایش بهترین شب ها و ساعاتش بهترین ساعات است و خداوند تبارک و تعالی صاحب خانه این ماه می باشد.
وی در ادامه تاکید کرد: در این ماه نیت ها را باید طاهر کرد، کینه و کدورت را کنار گذاشت تا خداوند به ما توفیق دهد از روزه داران این ماه باشیم.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین عطائی تلاوت قرآن ، صدقه دادن به فقرا، احترام گذاشتن به بزرگان و صله ارحام را از کارهایی خواند که در این ماه مبارک می توان به آن پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار