مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

۳۰ کرسی تلاوت مجلسی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

زنجان - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برپایی 30 کرسی تلاوت مجلسی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۲۵
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام سعید احمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن و سیره اهل‌بیت (ع) در سراسر مساجد و تکایا و حسینیه‌ها برگزار می شود.

 

۳۰ کرسی تلاوت مجلسی در ماه مبارک رمضان برگزار می شود

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان بالغ بر ۸۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام شدند، ادامه داد: برخی از این روحانیون بومی استان و برخی دیگر از سایر استان‌ها به ویژه استان قم بودند. همچنین روحانیون مستقر در روستاها نیز مشغول تبلیغ هستند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای نهضت تفسیر و جهاد تبیین نیز ۳۰ جلسه تفسیر ۳۰ روزه با محوریت آیات تبیین در سراسر استان توسط ائمه جمعه و برخی از اساتید حوزه برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری ۳۰ کرسی تلاوت مجلسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مسابقاتی با محوریت اندیشه تفصیلی مقام معظم رهبری و با محوریت کتاب طرح کلی برای طلاب و دانشجویان برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: اعزام مبلغات با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران استان انجام می شود و در این اعزام‌ها جلسات خانگی قرآن و هیئت‌های خانگی را خواهیم داشت که این مبلغات احکام، تفسیر و مباحث اعتقادی را در بین بانوان تبیین و تشریح خواهند کرد.

 

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در بحث اعزام تاکید بیشتر بر جهاد تبیین و گفتمان تعیین شده که ناظر بر مسئله جمعیت و فرزندآوری است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مبلغین در جلسات توجیهی نسبت به این مسئله در سطح استان توجیه شده‌اند. به همین خاطر در ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از فیوضات این ماه در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مسئله فرزندآوری، مباحث منبرها را خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه با همکاری آموزش و پرورش و با حضور مبلغینی از استان قم، اعزام تخصصی را به مدارس خواهیم داشت، افزود: این مبلغین در ساعات درسی حضور پیدا کرده و در رابطه با مسائل دینی و اعتقادی به شبهات و سئوالات دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار