خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

ماه رمضان، مسیر سلامت جسم و روح است

حجت الاسلام هادی گفت: كم خوری و رعایت اعتدال، از بهترین راه های طی مسیر كمال است؛ چنان كه پرخوری از بزرگ ترین موانع كمال به شمار می آید و نظریه متخصصین علم پزشکی سنتی و نوین داخلی و خارجی موید این است که، سلامتی جسم و جان انسان با گرفتن روزه در ماه مبارک رمضان بوجود می آید.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۹۵
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تقی هادی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در کلاس های نور مبین ماه مبارک رمضان، در جمع پاسداران سپاه شهرستان تاکستان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه مبارک رمضان قطعه ای از بهشت است که بر اساس آیات و روایات وارده در اسلام و علم پزشکی سنتی و نوین سلامت جسمی و روحی انسان را به دنبال خود دارد.

 

وی با اشاره به معنای لغوی «رمضان» گفت: رمضان در لغت به معنای شدّت حرارت و سوزاندن گناهان در ماه مبارک رمضان آمده است.

 

حجت الاسلام هادی عنوان کرد: قرآن کریم كه بزرگ ترین آیات ربوبی است در این ماه نازل شده و روزه كه بزرگ ترین آیات عبادی است، در این ماه واجب شده و خداوند کریم در(آیه ۱۸۳ سوره بقره) در خصوص واجب بودن ماه مبارک رمضان فرموده: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِکُمْ لَعَلَّکُمْ تَتَّقُونَ.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان اظهار کرد: ماه رمضان، قطعه ای از بهشت است که خداوند به ما فرصت می دهد که خودمان را بر سر این سفره الهی در این ماه وارد بهشت کنیم. بعضی به برکت آن سی روز وارد بهشت می شوند و بعضی هم از کنار آن غافل عبور می کنند که مایه تأسف و خسران آنها در دنیا و اخرت است. 

 

وی افزود: كم خوری و رعایت اعتدال، از بهترین راه های طی مسیر كمال است؛ چنان كه پرخوری از بزرگ ترین موانع كمال به شمار می آید و نظریه متخصصین علم پزشکی سنتی و نوین داخلی و خارجی موید این است که، سلامتی بر جسم و جان انسان با گرفتن روزه در ماه مبارک رمضان بوجود 

می آید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار