خبرهای داغ:
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین؛

ساماندهی و نظارت در حوزه آرد و نان با جدیت و اراده قوی دنبال می شود

پیله فروش عنوان کرد: ساماندهی و نظارت در حوزه آرد و نان با جدیت و اراده قوی ادامه خواهد داشت تا مشکلات مردم در این حوزه کاهش یابد.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۲۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه بررسی آخرین وضعیت روند توزیع آرد و پخت نان در استان به ریاست میثم پیله فروش سرپرست معاونت اقتصادی استانداری برگزار شد.

این جلسه به جهت تأکید استاندار قزوین در جهت بهبود و اصلاح روند موجود و کاهش نارضایتی مردم از کیفیت عرضه نان در دفتر معاونت اقتصادی استانداری تشکیل شده و دستگاه های متولی در این حوزه گزارش عملکرد خود را ارائه دادند.

میثم پیله فروش سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین در این جلسه بیان کرد: ساماندهی و نظارت در حوزه آرد و نان با جدیت و اراده قوی ادامه خواهد داشت تا مشکلات مردم در این حوزه کاهش یابد.

وی در جلسه بررسی آخرین وضعیت روند توزیع آرد و پخت نان در استان اظهار کرد: اتحادیه های نانوایی وظیفه نظارت جدی بر نحوه پخت و کیفیت نان را بر عهده دارند و باید به صورت دقیق و مستمر امور مرتبط را پیگیری کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قروین با بیان اینکه کمیسیون نظارت بر اتحادیه ها نسبت به این موضوع باید ورود و با خاطیان برخورد جدی کنند، افزود: تغییر ساعت نانوایی و نحوه خدمات دهی به مردم توسط فرمانداران تعیین و اطلاع رسانی شود.

پیله فروش کفت: با توجه به حساسیت موضوع نانوایی ها و در جهت تأمین رضایت مردم، چنانچه تخلفی در کیفیت نان، فروش آرد و غیره مشاهده شود، طبق قانون گزارش تخلف بنام صاحب پروانه ثبت و پیگیری می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار