خبرهای داغ:

تجلیل از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران

شاهرود_مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در سومین کنفرانس بین‌المللی رویکرد‌های نوین روابط عمومی ایران مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۳۸۱۰
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

تجلیل از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایرانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیدامیررضا حسینی‌نژاد به‌عنوان مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد شاهرود در سومین کنفرانس بین‌المللی رویکرد‌های نوین روابط عمومی ایران مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت.
در بخشی از این تقدیرنامه که به امضای رئیس شورای سیاست‌گذاری کنفرانس، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری اصفهان، رئیس شورای نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اصفهان و رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان رسیده آمده است: به مصداق سنت حسنه، صمیمانه خدمات‌تان را ارج نهاده و ستایشگر روح بلند و اقدامات ارزنده‌تان هستیم. امید است در کنار یکدیگر در راه تعالی علوم ارتباطات به‌عنوان دانشی توسعه‌بخش و تعالی‌آفرین گام‌های بلند و ماندگاری را برداریم.
این کنفرانس با حضور مدیران روابط عمومی ده‌ها سازمان دولتی و غیردولتی از سراسر کشور در اصفهان برگزار شد و در آن توسط کارشناسان مربوطه روش‌های نوآورانه در دنیای روابط عمومی به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار