برگزاری ویژه‌برنامه حدیث قاسم در میبد

ویژه‌برنامه حدیث قاسم، نمایشی تلفیقی- هنری از زندگی سردار مقاومت از کودکی تا شهادت روایتی واقعی از رنج‌ها و دلدادگی کسی که چهل سال از زندگی‌اش را مجاهدانه جنگید و در آخر به آرزوی دیرینش رسید.
کد خبر: ۹۴۲۳۵۶۰
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از میبد، جواد غلام‌زاده مسئول مکتب سلیمانی میبد بابیان اینکه این ویژه‌برنامه در هشت لوکیشن تلفیقی هنری زندگی سردار مقاومت را از دوران کودکی تا شهادت را روایت می‌کند گفت: حدیث قاسم از خانه مادری، آشنایی سردار با ورزش زورخانه، آغاز انقلاب و فضای شهر و تظاهرات در کرمان، دفاع مقدس و حضور حاج قاسم در عملیات دفاع مقدس، فعالیت‌های برون‌مرزی و مبارزه با گروه‌های تکفیری و داعش در عراق و سوریه و صحنه شهادت سردار ویارانش در فرودگاه بغداد محور‌هایی از این برنامه است که با نگاهی شاعرانی و سرشار از رنگ و نور و موسیقی و حرکت به تصویر کشیده شده است.
غلام‌زاده افزود: نماز مقام معظم رهبری بر پیکر سیدالشهدا مقاومت و حرم حضرت زینب از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است که بیش از هر بخش دیگر مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
در این ویژه‌برنامه که باهدف آشنایی با سبک زندگی سردار سلیمانی برگزار می‌شود؛ ۸۰ نفر ازنوجوانان و جوانان فرهنگی وهنری شهرستان میبد به مدت سه ماه، در محتوا سازی و صحنه‌سازی ایفای نقش کرده‌اند و تا پایان فروردین‌ماه در شهیدیه خیابان انقلاب کوچه انقلاب ۱۴ ادامه دارد.
این نمایش از دوم فروردین شروع‌شده است و هرروز از ساعت ۲۰ در قالب سه سانس مجزا با رعایت پروتکل‌ها برگزاری می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار