معاون وزیر بهداشت:

محدودیت فضای اورژانس بیمارستان امیرکبیر اراک یک چالش است

دکتر سعید کریمی گفت:تامین تجهیزات مراکز درمانی و دسترسی عادلانه عموم مردم به خدمات درمانی جز برنامه های اصلی است که استان مرکزی نیز از این قصیه مستنثنی نمی باشد.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۹۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛دکتر سعید کریمی معاون وزیر بهداشت پیرو طرح سلامت نوروزی و در حاشیه بازدید از ۵ مرکز و بیمارستان دولتی اراک و تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، گفت: در طی بازدید های به عمل آمده شاهد بودیم که میزان و سطح خدمت رسانی در مراکز درمانی شهرستان اراک استاندارد و بسیار مطلوب بود.

وی ادامه داد: تامین تجهیزات پروژه های عمرانی و برخی از معدود چالش ها و مشکلاتی که وجود داشت مورد بررسی قرار گرفت و هدف اصلی این است که با همکاری دانشگاه و حمایت های وزارت خانه مرتفع گردد.

وی در طی بازدید از بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک، تاکید کرد: با وجود بار مراجعات فراوان به بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شاهد خدمت رسانی مطلوب و حضور حداکثری و با قوت پرسنل، پزشکان و پرستاران در این مرکز درمانی بودیم.

وی ادامه داد: پروژه در حال ساخت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) تقریباً رو به اتمام و در حال تکمیل می باشد و ان شالله با کمک و حمایت های وزارت خانه در روند ساخت و تجهیز آن، بتوان هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از این مرکز درمانی شد.

کریمی در طی بازدید از بیمارستان امیرکبیر اراک، اظهار کرد: اگرچه شاهد خدمت رسانی مطلوب و مناسب در بخش های اطفال و قلب این مرکز درمانی بودیم اما محدودیت فضا در بخش اورژانس بیمارستان امیرکبیر را می توان به عنوان یک چالش برشمرد از این رو با کمک ریاست دانشگاه و پشتیبانی می توان این فضا را توسعه و گسترش داد و توصیه و سفارشات لازم در این خصوص داده خواهد شد.

وی در ادامه عملکرد بیمارستان آیت الله طالقانی اراک را از نظر شاخص های یک بیمارستان زنان، بهتر از میانگین کشوری برشمرد و ضمن تقدیر و تشکر از رییس دانشگاه، ریاست بیمارستان، مترون و سایر پرسنل، گفت: علیرغم ارایه خدمت مناسب در این مرکز درمانی برخی از بخش های این مرکز نیاز به بازسازی دارد که از طرف وزارت خانه قول مساعدت در این زمینه داده خواهد شد و همچنین لازم است که در زمینه افزایش جمعیت و ناباروری اقداماتی صورت بگیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گفتنی است که شعار وزارت بهداشت در دوره جدید عدالت تعالی نظام سلامت می باشد از این رو تحقق این هدف، تامین تجهیزات مراکز درمانی و دسترسی عادلانه عموم مردم به خدمات درمانی جز برنامه های اصلی است که استان مرکزی نیز از این قصیه مستنثنی نمی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار