خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

شعار سال نقشه اصلی راه کشور است

فامنین-فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: شعار سال نقشه اصلی راه کشور است و باید توسط همه ارکان و مسئولین و مدیران ارشد نصب العین قرار گیرد و به صورت شبانه‌روزی برای رسیدن به آن و تحقق آن تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۴۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

سرهنگ سید روح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: شعار هر سال که توسط رهبر معظم انقلاب تعیین و ابلاغ می‌شود با پشتوانه فکری عمیق و مطالعه‌های فراوان با بررسی نقاط ضعف و نقاط قوت و کمبودها و نارسایی‌های در بخش‌های مختلف است که باید توسط همه مسئولان اجرایی و غیر اجرایی عملیاتی شود و به هدف تعیین شده برسند.

وی افزود: در چند سال اخیر تولید بخشی از شعار هر سال بوده است که نشان از اهمیت و جایگاه ویژه تولید در رفع مشکلات مردم دارد چراکه با جهش و پیشرفت در تولید می‌توان بسیاری از نقشه‌های دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آنها علیه ایران اسلامی را خنثی کرد و توان داخلی را قوت بخشید و اقتصاد مقاومتی را مستحکم بنا کرد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در شعار امسال کلیدواژه دانش بنیان و اشتغال‌آفرین را نیز همراه تولید عنوان کردند تا اهمیت بالای علوم دانش‌بنیان در زندگی مردم و پیشرفت و آبادانی کشور را بر همگان گوشزد کنند، چراکه در دنیای امروز با علوم دانش‌بنیان بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود و وابستگی ملت ایران اسلامی به استکبار جهانی و کشورهای پیمان شکن به حداقل می‌رسد .

وی در خصوص واژه دانش بنیان در شعار سال ۱۴۰۱ گنجانده شده است، گفت: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به درستی و با دقت و آینده‌نگری خاص از نقشه‌های دشمنان علیه علم و پیشرفت ایران اسلامی آگاه بوده و برای خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی و تبدیل شدن ایران اسلامی به قطب علم و پیشرفت و تکنولوژی تاکید بر توجه بیشتر به علوم دانش بنیان دارد، چراکه با تقویت این مولفه‌ها سایر مولفه‌ها نیز تقویت می‌شود و ایرانی قوی را شاهد خواهیم بود.

حسینی شاخص گفت: شعار سال نقشه اصلی راه کشور است و باید توسط همه ارکان و مسئولین و مدیران ارشد نصب العین قرار گیرد و به صورت شبانه‌روزی برای رسیدن به آن و تحقق آن تلاش کنند.

وی در خصوص واژه اشتغال گفت: تولیدی که منجر به اشتغال آفرینی شود و از بیکاری جوانان جلوگیری کند مد نظر رهبر معظم انقلاب در شعار سال ۱۴۰۱ است که باید با جدیت پیگیری شود چراکه با پیاده‌سازی این تدابیر، مهاجرت نخبگان و افراد با استعداد جلوگیری می‌شود و از دانش آنها در زمینه تولید و تولید اشتغال‌آفرین استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار