خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

راهیان نور؛ عدالت خواهی در سایۀ پیوند فرهنگ انتظار و شهادت است

حجت الاسلام هادی عنوان کرد: دو واژه «انتظار» و «شهادت» مکمل یکدیگرند و ارواح پاک شهیدان در جهان برزخ، در انتظار آن ظهور عظیم هستند و راهیان نور و زائران آن، برای اهتزاز پرچم عدل جهانی گام بر می دارند.
کد خبر: ۹۴۲۳۳۳۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

قزوین_حجت الاسلام هادی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به جایگاه جریان فرهنگی راهیان نور بیان کرد: «انتظار» و «شهادت » از جمله سازنده ترين مفاهيم در آموزه های اسلامی است، زیرا هجرت و جهاد و شهادت مخصوص افراد مخلص و ایثارگر است.

وی گفت: لذا مسأله انتظار حكومت حق و عدالت «مهدى» و قيام مصلح جهانى در واقع مركّب از دو عنصر است؛ عنصر «نفى» و عنصر «اثبات». عنصر نفى همان بيگانگى از دشمن موجود و عنصر اثبات خواهان وضع بهترى بودن احکام و معارف الهی است.

حجت الاسلام هادی عنوان کرد: لذا در مورد انتظار ظهور حضرت مهدى(عج) يك نوع رابطه و تشابه در ميان مسأله «انتظار» و «جهاد و شهادت» و مبارزه با دشمن، در آخرين شكل خود وجود دارد.

وی افزود: با این تفاسیر باید گفت دو واژه «انتظار» و «شهادت» مکمل یکدیگرند و ارواح پاک شهیدان در جهان برزخ، در انتظار آن ظهور عظیم هستند و راهیان نور و زائران آن، بر اهتزاز پرچم عدل جهانی گام بر می دارند.

انتهایپیام / ۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها