خبرهای داغ:
حاجی‌بابایی عنوان کرد

جهاد تبیین یعنی به یکدیگر کمک کردن و کنار هم بودن

همدان-نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت:دولت سیزدهم با قدرت در حال انجام کار است و جای نقدی نیست،ما مکلف هستیم کمک کنیم، امروز جهاد تبیین یعنی به یکدیگر کمک کردن و دست به دست هم دادن و کنار هم بودن.
کد خبر: ۹۴۲۳۲۹۳
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

جهاد تبیین یعنی به یکدیگر کمک کردن و کنار هم بودن

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین توزیع ۲ هزار بسته معیشتی، کاشت ۴ هزار نهال مثمر برای خانواده‌های کم برخوردار و ساخت ۸ باب منزل مسکونی محرومین و مسجد روستای قمشانه که امروز در مسجد دانشگاه بوعلی با حضور مسئولین استانی برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و قرن نو اظهار داشت: برای کل کشور در بودجه ۱۴۰۱ بودجه خوبی برای کار‌های جهادی قرار داده شده است.


وی با بیان اینکه کار جهادی وقتی مقدس می‌شود که بخواهیم نظام اسلامی را حفظ کنیم، افزود: جهاد برای ملت و انقلاب اسلامی است و رزمندگانی که روی مین می‌رفتند جهاد کردند و برای حفظ نظام رفتند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص جهاد تبیین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی پروژه مهمی را با عنوان «جهاد تبیین» مطرح کردند در جهان اسلام و قرآن مبین عنوان شده است و نقش پیامبر (ص) نقش تبیین بود و پشت سر این جمله هزاران ساعت کار مطالعاتی است که رهبری مطرح کردند.

وی ابراز داشت: ذره‌ای از کار تبیین همین کار جهادی است که در حال انجام است و کار‌هایی که در جمهوری اسلامی انجام می‌شود؛ و رشدی که در این ۴۳ ساله در کشور داشته‌ایم با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه پیش از نقد آنچه که در واقعیت اتفاق افتاده را بگوییم، عنوان کرد: ما از پیامبر اکرم (ص) بالاتر انقلابی‌تر نداریم و امروز انقلابی‌تر از رهبری کسی را نداریم؛ انقلابی کسی است که وقتی سخنرانیش تمام می‌شود دل مردم به انقلاب گرم‌تر شود.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ تمام حرف، سخنرانی‌ها و گفتمان‌هایمان در تمام محافل را با مهر «جهاد تبیین» انجام دهیم؛ این انقلاب پرشتاب و پرقدرت جلو می‌رود و هرچقدر سرعت بیشتر می‌شود نباید جلوی آن را گرفت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروی جهادی، انقلابی و مؤمن در کشور کسی است که برداشتش از نظام کمتر است، کمتر می‌خورد، اما بیشتر کار می‌کند و جهادی و ایثارگر برای انقلاب هزینه می‌کند؛ مسئولیت این گونه است.

وی گفت: انقلابی یعنی کسی که خود را فدا می‌کند که انقلاب بماند و غیر انقلابی یعنی کسی که انقلاب می‌کند تا خودش بماند؛ ما تکلیف داریم نه یک کلمه از رهبری جلوتر و نه عقب‌تر باشیم و باید از انقلاب محافظت کنیم.

حاجی‌بابایی ابراز داشت: دولت سیزدهم با قدرت در حال انجام کار است و جای نقدی نیست، ما مکلف هستیم کمک کنیم، امروز جهاد تبیین یعنی به یکدیگر کمک کردن و دست به دست هم دادن و کنار هم بودن.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار