فعالیت عمرانی و پزشکی ۳۵۰ دانشجوی جهادی در هلیلان

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان گفت: ۳۵۰ دانشجوی جهادی دانشگاه قم و جهادگران عهد خدمت در زمینه پروژه های عمرانی، ویزیت رایگان پزشکی و امور خدمات رسانی در این شهرستان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۴۲۳۱۱۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این تیم ها به دعوت بنیاد علوی هلیلان برای انجام عملیات عمرانی و محرومیت زدایی به این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: از مجموع ۳۵۰ نفر دانشجوی جهادی ۸۰ نفر در حوزه پزشکی، ۹۰ نفر در حوزه فرهنگی و آموزشی و مابقی این دانشجویان جهادی در امورات پشتیبانی، رنگ آمیزی مدارس و خدمات دهی فعالیت دارند.

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان تاکید کرد: این تیم های جهادی از ۵ فروردین فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کردند.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: تیم های پزشکی این گروه جهادی تاکنون ۸۵۰ نفر را ویزیت کردند که تا روزهای آینده این رقم از ۹۰۰ عبور خواهد کرد.

به گفته وی فعالیت های عمرانی در زمینه های احداث کانال سنگی روستای شیراوند، ساخت مسجد چشمه ماهی و ۲ پروژه زیرساختی در دهستان زردلان با اعتباری افزون بر ۶۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد علوی و با همت دانشجویان بسیجی و جهادی هم اکنون در حال اجرا است.

نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان (بنیاد علوی) اوایل شهریور ماه سال ۹۸ افتتاح شد که مهم‌ترین هدف این نهاد محرومیت زدایی این شهرستان در قالب اجرای طرح‌های زیرساختی، عمرانی، اشتغالزا و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان به همراه ملکشاهی جزو شهرستان‌های هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار