خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی در گفتگو با بسیج:

یادمان شهدا و راهیان نور توجه به هویت ملت ایران اسلامی است

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: یادمان شهدا و راهیان نور و سفر به این سرزمین معنوی به نوعی توجه به هویت ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۶۰
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: یادمان شهدا و راهیان نور و سفر به این سرزمین معنوی به نوعی توجه به هویت ملت ایران اسلامی است.

وی خطاب به جوانان عصر حاضر عنوان کرد: جوانان عصر حاضر در زمان جنگ نبودند که شاهد باشند چه عزیزانی را از دست دادیم و چه مجاهدت‌ها و رشادت‌هایی انجام شد تا این انقلاب ۴۲ ساله شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اينکه تاکنون ۲۲۶ هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است، خاطرنشان کرد: برخلاف رژیم‌های گذشته که در هر درگیری خاک این مملکت را جدا کردند، در طول این مدت ۴۲ سال اجازه ندادیم ذره ای از خاک این وطن را از دست دهیم.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۲۰ کشور حامی صدام بودند و از رژیم بعثی حمایت کردند و در آن دوران تنها دو کشور سوریه و بخشی از الجزایر به ایران کمک کردند.

فلاحی با بیان اینکه نباید یاد و خاطره شهدا فراموش شود که چه سختی‌های را پشت سر گذاشتیم، ابراز کرد: راهیان نور و مقتل شهدا برکات معنوی زیادی برای نسل جدید ما دارند و همه بهره می‌برند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات‌ها رزمندگان از اسم ائمه اطهار(ع) مدد می‌گرفتند، گفت: هر عملیاتی که با یا زهرا(س) و یا امیرالمومنین(ع) انجام می‌شد، موفق می‌شد.

فلاحی با تاکید بر اینکه بعد از دو سال وقفه به خاطر شرایط کرونا امسال شاهد حضور باشکوه مردم و به ویژه جوانان هستیم، بیان کرد: این سرزمین ویژگی خاصی دارد و به عنوان توشه معنوی باید از آن بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه طیف وسیعی از زائران این سرزمين نورانی را قشر جوان تشکیل می‌دهند، گفت: این نشان می‌دهد طبق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دشمن در جنگ فرهنگی علیه ما شکست خورده و دشمنان این انقلاب و نظام نتوانسته دل‌های جوانان ما را از شهدا جدا کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قشر جوان ما با حضور در این مناطق تجدید پیمان دوباره با شهدا و انقلاب دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار