بازرسیها و نظارتهای گسترده بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان بهمراه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان از بازار و کلیه تاسیساتها ،مراکز خدماتی و رفاهی و گردشگری شهر سی سخت بازرسی و بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۹۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، روح اله باقری فرد معاون بازرسی سازمان صمت استان گفت: با همکاری و هماهنگی فرماندار شهرستان دنا، گشت مشترک ویژه ای با حضور فرماندار شهرستان دنا، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان، تعزیرات حکومتی، بازرسان صمت اداره دنا، میراث فرهنگی دنا و صدا وسیما از بازار شهر سی سخت و تاسیسات گردشگری و رفاهی و اماکن تفریحی و پایانه های مسافربری برگزار شد.
معاون بازرسی صمت افزود: برنامه ریزی کردیم که بازرسی و نظارتها را با همکاری کلیه دستگاهای نظارتی و حمایت دادستانی در کلیه شهرستانها، بخشها و شهرهای استان بصورت مستمر تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دهیم.
باقری فرد اظهار داشت: در این مدت با واحدهایی که بخواهند حقوق مصرف کننده را رعایت نکرده و تخلف نمایند   هیچ تعارفی نداریم و به جد برخورد خواهیم کرد.
در این بازدید فرماندار شهرستان دنا ضمن تاکید بر نظارتهای هوشمند، بیان کرد؛ که هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع کالاهای اساسی در شهرستان نداریم و پذیرای مهمانان گرامی و مسافرین نوروزی هستیم.

بازرسیها و نظارتهای گسترده بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داردبازرسیها و نظارتهای گسترده بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داردبازرسیها و نظارتهای گسترده بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داردبازرسیها و نظارتهای گسترده بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داردبازرسیها و نظارتهای گسترده بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داردبازرسیها و نظارتهای گسترده بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار