خبرهای داغ:
معاون نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

قبول سازش با بیگانه، تحمیل هزینه‌های سنگین به نظام است/مقاومت رمز پیروزی در ماموریت جهاد تبیین است

سرهنگ کوچک‌خانی بیان کرد: قبول سازش با بیگانه مساوی با متحمل شدن هزینه‌های سنگین، از دست دادن کشور و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۴۲
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

قزوین_سرهنگ علی کوچک‌خانی، معاون نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در بازدید از منطقه عملیاتی طلائیه تصریح کرد: منطقه عملیاتی طلائیه اولین منطقه آبی خاکی ایران در جنگ سخت بود. دشمن تا بن دندان مسلح بعثی با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و ارتجاع منطقه و به دلیل اهمیت بسیار بالای منطقه برای رژیم بعث عراق و احتمال تصرف اهواز و سقوط بستان  به خاک کشور ما تجاوز کردند و در این مکان زمین‌گیر شدند.

وی در ادامه افزود: لذا رزمندگان اسلام در جنگ نابرابر تحمیلی با قدرت ایمان و رهبری ولایت فقیه توانستند با زمین گیر شدن دشمن، آنها را از خاک کشور بیرون کنند و در نهایت هم پیروز شوند.
 
سرهنگ کوچک‌خانی اذعان کرد: ستاد کاروان‌های راهیان نور، با دعوت از بسیجیان عزیز و دعوت آنها به مناطق عملیاتی، در صدد است فرهنگ مقاومت، ایثار و ایستادگی را به نسل آینده انتقال دهد. جوانان ما آگاه باشند شهدای گرانقدر بین سازش و مقاومت، موئلفه مقاومت را انتخاب کردند. هزینه سازش بیشتر از مقاومت است. مرزهای کشور با موافقت رزمندگان اسلام حفظ و خرمشهر آزاد شد.
 
معاون نظارت و بازرسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛ گفت: دولت سابق با تفکر مبنی بر سازش پیش رفت اما به اهدافش نرسید. قبول سازش با بیگانه مساوی با متحمل شدن هزینه‌های سنگین، از دست دادن کشور و نظام اسلامی است؛ ولی تجربه دفاع مقدس نشان داد که با مقاومت عزت، آبرو، تمامیت ارضی، وحدت و اقتدار ملی حفظ می‌شود.
 
سرهنگ کوچک‌خانی در پایان گفت: ما در مسیر جنگ اقتصادی با دشمن جهت دستیابی به موفقیت باید مطیع و پشتیبان ولی خود باشیم. در مقابل سیاه‌نمایی و دروغ پراکنی دشمن در جنگ رسانه‌ ای و نابرابر دشمن مقاومت کنیم تا در ماموریت جهاد تبیین خود موفق باشیم و دولت جدید را در مسیر همگرایی و همراهی با مردم حمایت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار