خبرهای داغ:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین؛

تکمیل نود درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی در قزوین؛

خزائلی از تکمیل ۹۰ درصدی ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی استان قزوین تا پایان دومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۴۳۴
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

قزوین_علیرضا خزائلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اعلام این خبر گفت: ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی استان شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه های بوم‌گردی و سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز از اداره کل، ۲۲۰۰ نفر شب اقامت است که تا پایان روز دوم فروردین با ظرفیت نود درصدی تکمیل شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین افزود: با تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی استان، استفاده از ظرفیت اسکان غیررسمی مسافران شامل مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و سایر مراکز اقامتی برنامه‌ریزی شده که گردشگران می‌توانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

خزائلی ادامه داد: ارایه خدمات با کیفیت بالا به گردشگران و مسافران نوروزی از الزامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان است و با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده و وجود هماهنگی کامل میان دستگاه‌های عضو ستاد، استان از وضعیت مطلوبی برای استقبال از گردشگران نوروزی برخوردار است.

در حال حاضر تعداد ۵۴ واحد اقامتی شامل ۱۴ هتل، ۳ هتل‌آپارتمان، ۱۶ مهمانپذیر، ۱۲ اقامتگاه بوم‌گردی، یک اقامتگاه سنتی، یک متل و هفت خانه‌مسافر دارای مجوز در قزوین در ارائه خدمات به گردشگران و میهمانان ورودی به استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار