مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

پیوند علم و صنعت تحقق بخش شعار سال و رونق تولید است/ رشد علمی در کشور با حمایت های رهبر انقلاب شتاب گرفته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به اینکه پیوند علم و صنعت تحقق بخش شعار سال و رونق بخش اشتغال و اقتصاد است گفت: شعار سال فرصت و انگیزه ای برحرکت مسئولان است.
کد خبر: ۹۴۲۲۲۸۰
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حجت الا سلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک ضمن تبریک سال نو با اشاره به اینکه بیان شعار ابتدای سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجادانگیزه ای دربین مسؤلین ومردم برای حل مشکلات اقتصادی است گفت: اهمیت مسائل اقتصادی جامعه اسلامی به گونه ای است که در سالهای اخیر شعار سال در این رابطه از سوی رهبر معظم انقلاب بیان می شود. 

وی با بیان اینکه امسال نیز شعار سال مزین به سال تولید دانش بنیان وکارآفرین شده است اذعان داشت: به نظرمی رسد یکی ازمهمترین عوامل وعناصر برای ایجاداشتغال ،رفع بیکاری و رونق کار درجامعه در عرصه تولید استفاده بهینه از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان در داخل کشوراست .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: الحمد لله باتدابیر و حمایت های رهبر معظم انقلاب رشد علمی درکشور شتاب گرفته و شایسته است از این ظرفیت علمی در ایجاد پیوند بین علم و صنعت با استفاده از ظرفیت درونی کشور برای تحقق شعارسال نهایت بهره را برد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار