جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر )

جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان با حضور دانش آموزان ابتدایی در یادمان شرهانی دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۶۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، فاطمه یوسفی مسئول خادم الشهدا خواهر یادمان شرهانی گفت: این برنامه در قالب روایت کودکانه، قصه گویی و بازی انجام می‌شود و کودکان در بازه تاریخی دفاع مقدس قرار می‌گیرند و اتفاقات آن دوران را تجربه می‌کنند.

مسئول خاکریز فرشتگان اضافه کرد: در این سنگر کودکان با مهارت های زندگی به روش قصه گویی و بازی آشنا می‌شوند و اجرای این مهارت ها برای پسران و دختران تفاوت دارد.

یوسفی، هدف از برپایی خاکریز فرشتگان را آشنا کردن کودکان با فرهنگ و مفاهیم دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و سبک زندگی شهدا عنوان کرد.

مسئول خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تبیین و تثبیت هویت شهروندی در کودکان مبتنی بر تعالیم اسلام ناب و آموزه‌های انقلابی باید صورت پذیرد؛ گفت: متاسفانه در خصوص برنامه ها و مراسمات دینی و انقلابی به روحیه کودکان کمتر توجه شده است. این در حالی است که امروز اگر ما در خصوص پاسخ‌‌گویی به این نیازها وارد عمل نشویم؛ دشمنان ما با روش و شیوه مورد نظر خود وارد عمل می شوند.

یادمان شرهانی

یادمان شرهانی از یادمان های مهم شهرستان دهلران است.

این منطقه تنها به عنوان یک یادمان نیست، بلکه به عنوان‌ یک مکان فرهنگی مهم نیز به شمار می آید که باز گو‌ کننده دلاوریها و رشادت های مردان مردی است،که در راه رضای خداوند به خاطر ناموس و وطن از جان ‌عزیز خویش گذشتند.

این یادمان دارای گنبد کوچکی است. در اطراف آن خاکریز ها و وسایل جنگی در معرض نمایش قرار گرفته است.

شرهانی در انتهای جاده ی عین خوش و در نزدیکی پاسگاه چم‌سر ی قرار دارد.

کانال ها و سنگرهای بهم پیوسته در اطراف یادمان یاد آور دلاوری ها و مظلومیت های شهدای جنگ تحمیلی، مخصوصا شهدای عملیات محرم و والفجر یک است.

در سال ۱۳۸۸ پیکر پاک یک شهید گمنام‌ نیز در این یادمان به خاک سپرده شد.

یادمان شرهانی‌ در شهرستان دهلران هر ساله میزبان کاروان های دانشجویی، دانش آموزی و مردمی راهیان نور است.

یادمان در ۶۵ کیلومتری جنوب شرقی دهلران در فکه شمالی و در دامنه ی ارتفاعات حمرین قرار گرفته است.

این مکان، منطقه ی عملیات های ویژه رزمندگان اسلام مخصوصا عملیات محرم است.

جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )جشن نیمه شعبان در خاکریز فرشتگان/ همراه با خادمین شهدای خواهر استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان شرهانی +( تصاویر  )

ارسال نظرات