خبرهای داغ:

کمک مومنانه طلاب خواهر جهادگر بسیجی شاهرود به نیازمندان+ تصاویر

شاهرود_ گروه جهادی شهید حججی پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج اساتید طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود به مناسبت نیمه شعبان و عید نوروز کمک‌های مومنانه به خانواده‌های کم برخوردار اعطا کرد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۶۱
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج، به همت گروه جهادی شهید حججی پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج اساتید طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود، برنامه‌های متنوعی در ایام نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) برگزار شد که در ادامه به گوشه‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
پک سیسمونی به زوج کم برخوردار اعطا و دو راس گوسفند برای سلامتی و فرج امام زمان (عج) به مبلغ هشت میلیون و سیصد هزار تومان به همت خیرین گروه جهادی شهید محسن حججی قربانی و گوشت آن‌ها توزیع شد.
یک پک جهیزیه به زوج کم برخوردار به همت خیرین گروه جهادی شهید محسن حججی اهدا و ۵۰بسته کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های کم برخوردار در آستانه فرا رسیدن سال نو توزیع و یک دستگاه اجاق گاز پنج شعله طرح فر به یک خانواده کم برخوردار و یک دستگاه یخچال به یک خانواده کم برخوردار اهدا گردید.
۳۱۳پرس شوید پلو با گوشت در شب نیمه شعبان بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع و موکب پذیرایی وتوزیع ۱۰۰بسته پک فرهنگی برای کودکان ونوجوان در مسیر پیاده روی روز نیمه شعبان توزیع و ۶۰ عدد کارت هدیه خرید به خانواده‌های کم برخوردار و ایتام به همت خیرین گروه جهادی شهید محسن حججی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار