مدیر کل میراث فرهنگی زنجان مطرح کرد

زنجان، مهیای استقبال از میهمانان نوروزی

زنجان _ مدیر کل میراث فرهنگی زنجان، گفت :در آستانه آغاز سال نو، زنجان مهیای استقبال از مسافران نوروزی می شود و به همین منظور بیش از ۵۰ واحد اقامتی در زنجان با بیش از هزار تخت آماده پذیرایی از میهمان نوروزی است.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۷۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ امیر ارجمند  بیان اینکه استان زنجان دارای  ۴۸ واحد اقامتی شامل ۱۰ هتل، ۴ هتل آپارتمان، ۲ اقامتگاه سنتی، ۱۷ مهمان پذیر و ۱۵ خانه مسافر است گفت: هزار و ۵۵ تخت در واحد‌های اقامتی استان برای اقامت گردشگران نوروزی فراهم شده است.

 

 

زنجان، مهیای استقبال از میهمانان نوروزی

 

 

ارجمند با اشاره به اینکه در صورت کامل شدن ظرفیت مراکز اقامتی زنجان مدارس نیز برای اسکان مسافران مهیا می‌شود، ادامه داد: نوروز امسال دو روستای شیت در طارم و درسجین در ابهر مهیای پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

 

 

 

 

 

وی گفت: در استان زنجان از ۱۵ روستای هدف گردشگری روستا‌های شیت، گلابر، قروه، درسجین و ولیدر دارای زیر ساخت‌های پذیرایی از میهمان است.

 

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به برنامه‌های متنوع برای استقبال و پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی در مکان‌های گردشگری و دیدنی زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: اتوبوس دو طبقه گردشکری در شهر زنجان از ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین یکی از این برنامه هاست.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار