یک فعال فرهنگی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اردوی راهیان نور:

اردوی راهیان‌نور بزرگ‌ترین و موثر ترین رزمایش فرهنگی کشور است/فرهنگ دفاع مقدس الگوی کامل برای نسل جوان

علی نژاد گفت: اردوی راهیان نور به عنوان موثرترین و بزرگترین فعالیت فرهنگی در کشور است و همچون یک رزمایش فرهنگی عظیم تحولات بزرگی را در بین نوجوانان ، جوانان و نسل جدید رقم می زند و باید به آن اهتمام ویژه ای داشت.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۶۴
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

علی علی نژاد فعال فرهنگی و زائر راهیان نور در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج استان مرکزی مستقر در مناطق عملیاتی جنوب کشور با اشاره به ضرورت ترویج و تقویت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه نابی از معارف و محتویات دینی و انقلابی است و موثرترین راهکار در برابر توطئه های دشمنان در جنگ نرم دشمنان محسوب می شود.
 
وی با اشاره به اهمیت تحقق جهاد تبیین بیان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که میتواند تلاش های دشمنان در جنگ نرم و عملیات روانی علیه ملت و جوانان خنثی کند جهاد تبیین است که باید در خصوص حماسه ها و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی رقم بخورد.
 
علی نژاد با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس یکی ازحماسه های هویت ساز ملت ایران است،گفت:فرهنگ دفاع مقدس علاوه بر اینکه با مجاهدت های فراوان افتخارات زیادی حاصل شد امروز این فرهنگ ارزشمند به الگویی کامل و جامع برای تربیت نسل و ادامه مسیر انقلاب در گام دوم تبدیل شده است.
 
وی تأکید کرد: اردوی راهیان نور به عنوان موثرترین و بزرگترین فعالیت فرهنگی در کشور است و همچون یک رزمایش فرهنگی عظیم تحولات بزرگی را در بین نوجوانان ، جوانان و نسل جدید رقم می زند و باید به آن اهتمام ویژه ای داشت.
 
 زائر راهیان نور خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم که بعد از تعطیلی دوساله اردوهای راهیان نور امروز این توفیق را داریم که در مناطق سرزمین نور که عطر شهدای عزیز را می دهند حاضر شدیم و باید از این فرصت بسیار خوب برای طی کردن مسیر و تحقق آرمان های انقلاب طی کنیم.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار