خبرهای داغ:

حمله موشکی سپاه، اثبات اقتدار جمهوری اسلامی در پاسخ به هر تعرض به منافع ملی است

شاهرود_ امام جمعه شاهرود گفت: حمله موشکی جدیت ایران اسلامی مقتدر در پاسخگویی به هر تعارض به منافع ملی ما در هرکجای دنیا را اثبات کرد.
کد خبر: ۹۴۲۱۸۰۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

حمله موشکی سپاه، اثبات اقتدار جمهوری اسلامی در پاسخ به هر تعرض به منافع ملی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر، با بیان اینکه حمله موشکی جدیت ایران اسلامی مقتدر در پاسخگویی به هر تعارض به منافع ملی ما در هرکجای دنیا را اثبات کرد، افزود: اگر آمریکا در اوکراین منافع استعماری و استثماری دارد ایران برای حفظ منافع خود کمک به همفکران و نهضت مقاومت وارد عمل شد.
امام جمعه شاهرود گفت: حمله موشکی به مقرر موساد رژیم صهیونیستی در اربیل عراق پیامد‌های خوبی برای دوستان و هشداری به دشمنان، مستکبران و استعمارگران بود.
او افزود: حمله به مقر موساد مورد رضایت مردم و مظلومان منطقه بود و هشداری که نزدیک شدن به منافع پیرامونی ملت ایران پاسخ کوبنده‌ای به دنبال دارد.
امینی با اشاره به اعدام دسته جمعی فجیع بیش از ۸۰تن از مردم عربستان که بیشتر آن‌ها شیعیان بودند، ابراز داشت: از هیچ مدعی دروغین حقوق بشر با این جنایت ترسناک که برای بقای حکومت وهابی آل سعود بود، صدایی بر نیامد.
امام جمعه شاهرود تاکید کرد: دعوت رییس رژیم صهیونیستی به ترکیه و برادر خواندن آن‌ها از سوی اردوغان خودکشی سیاسی بود، این اقدام ناشایست و نابجای فردی که با ادعای مسلمانی رای مردم را بدست آورده از سوی مسلمانان بی پاسخ نخواهد ماند.
امینی ادامه داد: این اقدام رییس جمهور ترکیه که ملتی مسلمان دارد برای همگان واضح است که خیانت به منافع اسلام به شمار می‌رود.
او با بیان اینکه جهان در سال ۱۴۰۰ با تمام سختی‌ها و پستی‌ها و بلندی‌ها به سوی سربلندی امت اسلام گام برداشت، اظهار داشت: یکی از مهمترین رخداد‌های آن خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان بعد از ۲۰ سال اشغال و ادامه آن خروج و شکست این مستکبر در منطقه خواهد بود.
امینی اظهار کرد: ملت مقتدر ایران اسلامی با هر گونه تجاوز و جنگ علیه هر ملتی مخالف است و حمله روسیه به اوکراین و تحریک یک کشور به حمله نظامی کار غلط آمریکایی‌ها در این سال بود.
امام جمعه شاهرود گفت: مذاکرات برجام خیلی طولانی شده و برای فرصت و زمان خریدن غربی هاست و ادامه آن اگر منجر به گشایش برای ملت ایران و رفع همه تحریم‌های ظالمانه نشود بی فایده است.
او به روی کار آمدن دولت انقلابی آیت‌الله رییسی در سالجاری اشاره کرد و افزود: اقدامات این دولت بارقه‌های امید را در دل ملت نشانده است و ادامه این روند تا گشایش بیشتر خواست مردم است.
امینی ۲۹ اسفند و روز ملی شدن صنعت نفت را به رهبری آیت الله کاشانی و همه افرادی که زحمت‌های بسیاری در این راه متحمل شدن را جزو منافع ملی ایرانیان برشمرد و ادامه داد: روح این خدمتگزاران صدیق از نعمت‌های الهی و خشنودی ملت ایران متنعم است.
او ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی که در تعلیم و تربیت شاگردانی بزرگ کوشا و همراه انقلاب و رهبری بود را تسلیت گفت.
امینی از همگان خواست در آستانه نوروز به مبارزه جدی با خرافات، حفظ و ترویج سنت‌های خوب با اقدامات فرهنگی بپردازند.
امام جمعه شاهرود دربخشی از سخنانش ادامه داد: بهار آینده با تولد بهترین مولد و نجات بخش عالم حضرت مهدی (عج) در ماه شعبان همراه شده است که در بین ۲ ماه با عظمت رجب و رمضان با برکات فراوان معنوی قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار